הסדרה החדשה של מרטין סקורסזה "הקדושים" הופכת להיות קייטנה הוליוודית לשחקנים ישראלים. אחרי דר זוזובסקי נוספה לרשימת השחקנים שילוהקו לסדרה גם אילנית בן יעקב, אחת הבחירות המוצדקות. שחקנית שלא די לה.

"גדלתי בבאר שבע. למדתי במגמת תיאטרון ובגיל 25 עברתי לירושלים כדי ללמוד בבית הספר לתיאטרון חזותי י-ם", סיפרה ל"מעריב". "משם התחלתי את דרכי בטלוויזיה ובקולנוע. בין הסדרות והסרטים בהם השתתפתי אפשר למצוא את 'כבודו', 'טור פרידה' ו'חמישים'.

רצח הילד בן ה-6: המחדל הגדול נחשף - המידע שלא הגיע לעיריית הרצליה | פרסום ראשון
שוב עימות בקואליציה: עוצמה יהודית מעכבת חוק של ש"ס

"השבוע עלתה הסדרה 'האמת' בכאן 11 שיצרו אורית זמיר ודפנה לוין שגם מביימת. אני משחקת סנגורית של פושע שהורשע ברצח של נערה. בקרוב אופיע גם בסרט 'טרופיקנה' של הבמאי עומר טובי, שיוצג בפסטיבל הקולנוע ירושלים בשבוע הבא".

מה תגלמי בסדרה של סקורסזה?
"לגבי הסדרה המדוברת, אין לי אפשרות לשתף מעבר למה שיצא כבר לתקשורת - אז - מדובר בסדרת דוקו-דרמה ששמה 'הקדושים' ושמפיק הבמאי מרטין סקורסזה. זו סדרה בת שמונה פרקים, כל פרק עוסק בדמות ובסיפור של קדוש נוצרי אחר".

אילנית בן יעקב (צילום: רפי דלויה)
אילנית בן יעקב (צילום: רפי דלויה)

"לתפקיד הגעתי כמו כל שחקן ושחקנית שפנו אליהם, כדי לבחון את ההתאמה שלהם לדמות שעליה הם נבחנו לאודישן", סיפרה בן יעקב. "שמחתי על ההזדמנות ועוד יותר כשבישרו לי שהתקבלתי. זה מסוג הפרויקטים שאת מאוד רוצה וחולמת עליהם אבל נראים רחוקים מלקרות. לקח לי רגע לקלוט וברגע שהאסימון נפל ההתרגשות הייתה גדולה. זו הפקה ראשונה שלי עם צוות ובמאי לא ישראלי מחוץ לישראל ואני מאוד מקווה שהתפקיד הזה יביא איתו הזדמנויות לתפקידים מעניינים ומאתגרים בפרויקטים נוספים ושיתופי פעולה עם במאים ובמאיות בחו"ל".

עוד אמרה, כי "זו באמת חוויה יוצאת דופן לעבוד עם אנשי מקצוע בתחום הזה שמגיעים מרקע ותרבות אחרת, ופשוט להסתכל עליהם עובדים ולשמוע מהם איך הם תופסים את המקצוע הזה. זה מרתק".