איך עובר השבוע? למקרה שביליתם יותר מדי זמן בחוץ, כשהכוונה היא ליותר מחמש דקות, ודאי תשיבו לי שחם ברמות בלתי סבירות. אז אתם צודקים. כנסו הביתה, הדליקו מזגן בעוצמה המועדפת, ופתחו את הנטפליקס. זה פתרון לכל כך הרבה בעיות. בינינו, החום הוא רק תירוץ.

אוהבים את המשחק 'חתולים מתפוצצים'? זה בשבילכם | ביקורת נטפליקס

אהבה בשחקים: מאווריק | Top Gun: Maverick
משהו מוזר קרה במהלך השבוע האחרון בפלטפורמת הנטפליקס האהובה עלינו ביותר - אנחנו, הצופים הישראלים, זנחנו את התוכן החדש והמגוון וחזרנו לקלאסיקות קולנועיות ישנות למדי כמו "אהבה בשחקים: מאווריק", שהוא סרט ההמשך של "אהבה בשחקים" מ־1986, ואף "הטיטניק".

לי, באופן אישי, המגמה הזו לא ברורה, אבל כן נהניתי מהסרט הראשון, ואפילו צפיתי בו לראשונה במהלך המלחמה. אז בואו נדבר על הסרט השני. מאחורי הסרט שהפך מזמן לקאלט ניצב קפטן פיט "מאווריק" מיטצ'ל, שהוא כמובן טום קרוז, טייס קרב מעוטר שצריך לשוב לטופ גאן, מרכז האימונים שפגשנו בפעם הראשונה לפני שנים, זאת בעקבות תאונת מטוס קלה אך קריטית.

ובטופ גאן, כמו בטופ גאן, יפגוש שוב טייסים שחצנים בדיוק כמו בסרט הקודם, ובטוחים בעצמם לא פחות, ביניהם בנו של חברו הוותיק גוס מהסרט הקודם, שנהרג בתאונת טיסה לאחר שהשניים נטשו את מטוסם. לצד קרוז, תראו גם את ג'ון האם, ג'ניפר קונלי ועוד רבים וטובים, ותזכו להצצה נוסטלגית משהו אל נבכי חוד החנית האמריקאי.

ערב משחקים | Blame the Game
ומתמהיל של רגש עם גבריות רעילה שמזכיר לנו את פעם, למשהו קצת דומה ומעט שונה. מה שבטוח: לא מדובר בסרט אמריקאי, והוא גם לא הולך להיות קאלט, אבל הסרט שלפנינו יעשה לכם ערב לא רע ויעביר 92 דקות מזמנכם בנעימים.

ערב משחקים (צילום: נטפליקס)
ערב משחקים (צילום: נטפליקס)

בתפריט: פיה, בחורה צעירה ומבוססת, מתכוננת, כבכל שנה, לערב המשחקים המיתולוגי עם חבריה. רק שהפעם היא מחליטה להזמין גם את החבר הנוכחי שלה לסיפור, ונראה שהוא לא ממש מבין על מה כל המהומה. וזה עוד לא הכל: גם האקס שלה מחליט להתייצב.

מדובר בקומדיה רומנטית די סטנדרטית, אבל עם קצוות של קומדיית מתח שלא ציפיתי להם. כאמור, זה מעניק לסרט הנ"ל יתרון משמעותי. רגע לפני שאתם רצים לצפות, חשוב להזכיר שאתם הולכים לשמוע אך ורק גרמנית. קחו בחשבון.