ימים מורכבים עוברים על כוחותינו. משהו שאנחנו לא יכולים להתווכח עליו לשם שינוי. חוסר הוודאות רק הולך ומעמיק, הבשורות העצובות לא מפסיקות להגיח מפעם לפעם.

אך באופן ממש מוזר עדיין נותרו בנו משאבים נפשיים כדי להסתכל מה קורה עם המירוץ לנשיאות בארצות הברית, וכמובן, איך לא, לעקוב אחרי סדרה או שתיים. 

זה בדיוק מה שעשיתי, בעודי מעלעלת ברשימת הסרטים והסדרות שהציעו לנו בנטפליקס השבוע. אחד מהסרטים שאיתרתי הצליח להותיר אותי מתעניינת למדי מההתחלה ועד הסוף, ולא בכדי. ובואו  נאמר שהוא יעשה לכם חשק לחופשה במרחק של שעה וחצי טיסה. 

אנחנו דור ה-Y של חורף, שנת 23' | מיכל קדוש
מיכל קדוש: חייו ומותו של הביטוי "חיה ותן לחיות"

'אהבה בקפריסין' (Find Me Falling), קומדיה שהוגדרה כאהובה במיוחד על פי משנתה המנומקת של פלטפורמת הסטרימינג בעלת ה־N  האדומה.

הסרט מגולל את סיפורו של ג'ון, זמר מפורסם ועטור הישגים, שהחליט לחפש קצת שקט ולרכוש בית מנקר עיניים על צוק בקפריסין. רק שאף אחד לא אמר לו שהבית צופה למקום פופולרי למדי עם כוכבית שתתגלה במהלך הסרט. 

כחלק מניסיונותיו להבין איפה הוא נמצא, יכיר  ג'ון את העוברים והשבים, יתחבר לאווירה הקפריסאית ולאוכל המעולה, אך בעיקר ייזכר באהבה ישנה שהותיר בדיוק באותה מדינה. ואז הוא מוצא אותה.

סיה שמה. מה יקרה כשהוא יפגוש אותה? האם יזכו השניים בהזדמנות שנייה? תגלו לבד, אבל בואו נאמר שמדובר באסקפיזם נהדר, בנופים מעוררי פלצות, ובסיפור לא רע בכלל. מוזמנים לכבות את הראש ל־93 דקות.