מהומה בחדשות 13: במהלך צילום תכניתו של רביב דרוקר היום (שני), הגיעה המנכ"לית יוליה שמאלוב ברקוביץ' לנווה אילן והתהלכה מאחורי המצלמה שלו. כך לפי עיתונאי "וואלה" דויד ורטהיים. 

כשפנתה למגיש המהדורה המרכזית, אודי סגל, הוא שאל מדוע הגיעה, והוסיף שהיא מפריעה לו להתרכז לקראת השידור. בין השניים התפתח עימות, שבסיומו הטיחה בו המנכ"לית: ״תלך אתה הביתה״, ציין העיתונאי. 

דרוקר על הכוונת: הציטוטים המדהימים של מנכ"לית חדשות 13 החדשה
"לא רצויה": הסלמה במאבק נגד המנכ"לית החדשה בערוץ 13

כתב חדשות 13 ספי עובדיה, שהודיע על פרישתו מהערוץ, כתב: "מי שמכיר את אודי יודע שהוא לא רק עיתונאי משכמו ומעלה אלא גם ג׳נטלמן ונעים הליכות בצורה יוצאת דופן. מי שהביא את הפוליטיקאית הזאת לנהל דסק חדשות ניסה לזהם את הסיקור החדשותי ולהחליש את הרוח במקום. הניסיון ייכשל אבל הבושה תישאר". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפרשן הכלכלי של רשת 13 מתן חודרוב, כתב: "קבלי שיעור ראשון (ואחרון) בטלוויזיה: לא מפריעים למגיש המהדורה, בשום דבר שלא קשור ישירות לתוכן הכתבות, בשעה שלפני השידור. בוודאי שלא מסיחים את דעתו לפוליטיקה פנימית, או אומרים לו שילך הביתה. אודי סגל הוא מגיש מקצועי עם עשרות שנות ניסיון בעיתונות - הראשונה שמתעמתת איתו כך היא יש"ב". 

כזכור, המינוי של ח"כ לשעבר למנכ"לית חדשות 13 עורר סערה. בין היתר צוטטה שמאלוב ברקוביץ' כאומרת: "יש מלא עיתונאים לא טובים בערוץ".

אודי סגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אודי סגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על מגיש "המקור" רביב דרוקר אמרה לאחר שידור התחקיר המדובר על מירי רגב: "למה הוא לא עושה כזאת כתבה על גנץ? על גנץ הוא לא עשה כזה דבר. עושים רק על צד אחד. ערוץ שאני אהיה בו יהיה גם זה וגם זה". בהמשך השיחה אמרה: "לא יכול להיות שבמשך שנה רשת-קשת משדרים לי את המחאה, ברור לי שיש פה אג'נדה".

על אילה חסון, שעברה לפני כשנה מחדשות 13 לכאן 11, אמרה: "עיתונאית טובה. ברגע שאתה אובייקטיבי, אתה הופך לביביסט". על האפשרות להחלפת נתניהו אמרה: "את מי תשים במקומו?".