עוד סוף שבוע כבר כאן. יצאתם החוצה? שאפתם אוויר פסגות וגיליתם שחם מדי להסתובב במרחק של יותר מחמש דקות רצוף מהבית? זנחו את הכובע האירוני, הבגדים הקצרים והאמביציה לשתות קפה קר במחיר מופקע, ותעשו בוקר ביתי, צהריים ביתיים, ובעיקר ערב ביתי מול הנטפליקס שלעולם לא מאכזב.

העדות המצמררת ממיגונית המוות ברעים נחשפת: "תחייכי, אנחנו חיים"
"סימון ביילס צומחת מהקרקע": האישה שהפכה לספורטאית נהדרת בזכות אישיותה | ביקורת טלוויזיה

חם, לוהט, רותח | Too Hot to Handle

את "חם, לוהט, רותח" אנחנו כבר מכירים לא מעט שנים. עוד מימי הקורונה ב־2020, עת חיפשנו מזור לשעמום בבית לפני שידענו כמה כיף בו, חזינו בנשים וגברים פוטוגניים למדי בעודם שוהים יחד על אי פוטוגני לא פחות.

המטרה, שעד אז נחשבה למהפכנית למדי – להימנע מכניעה ליצרים למרות שכל המשימות בתוכנית גורמות להם להרגיש אחרת, ולהצליח ליצור קשרים ארוכי טווח המבוססים על אמון. מטרה שנחשבת רחוקה שנות אור עבור הדור המורכב שלנו. הפרס למוצא הישר, תרתי משמע, הוא 100 אלף דולר, כשכל מעידה חד פעמית מורידה מהסכום הכולל.

בלי ששמנו לב, לאחרונה עלתה לנטפליקס העונה השישית. לא פחות. שישה סבבים של אנשים שעושים הכל כדי להימנע מעניינים שהשתיקה יפה להם, אהבות זמניות ולבבות שלא באמת נשברים כי אנחנו לא דור שלוקח קשה, וכסף שהולך ומידלדל ככל שהתוכנית מתקדמת. ובכן, כי אף אחד מהמתמודדים לא מצליח לעמוד במשימה במלואה.

אתם צודקים, העונה השישית דומה לקודמותיה, ובדיוק בגלל זה היא נפלאה לא פחות. זה הזמן להתחבר שוב למשתתפים שנשכח מיד בסיום העונה, ואפילו אחרי מבט ממושך לא נזכור איך קוראים להם. בהצלחה.



דקמרון | The Decameron

ואפרופו קורונה, בואו נגיד שהשיח על מגפות, גם בעולם הטלוויזיה והקולנוע, היה קיים תמיד. משום מה לא ממש התייחסנו לכך לפני שנאלצנו לשמוע על מילים כמו אקספוננציאלי, מקדם הדבקה ומטושים, אבל אי שם במאה ה-14 התפשטה מגפת הדבר, עוד בימים בהם לא הייתה רפואה קונבנציונלית בלשון המעטה.

על המתרחש באותה תקופה יצא הספר "קמרון", וגולל את המלחמה הקשה בה בפירנצה שלפני שנים רבות. הסדרה, המבוססת על הספר, מתחילה מאותה נקודה. הדבר מתחיל לצבוע בתחלואותיו את איטליה, כאשר בין התושבים הרבים מחליטה קבוצת אצילים ומשרתים לנדוד במידי לבית קיט מפואר ומנקר עיניים.

''דקמרון'' (צילום: נטפליקס)
''דקמרון'' (צילום: נטפליקס)


אזהרת ספוילר: גם שם הולכת להתחולל מהומה. גילוי נאות: ההיפוכונדריה שדאגתי לטפח מהקורונה ואילך מספיקה לי גם מבלי לצפות ברעות חולות אחרות בזמני הפנוי.

חרף כל מה שאמרתי, הסדרה ממש מעניינת, ומעניקה מבט מרתק על הצד האפל של הבדלי המעמדות בין חלקי החברה.