לאחר שנודע כי ניר (שוקו) כהן ימונה לתפקיד סמנכ״ל התוכן של חדשות 13 תחת ניהולה של יוליה שמאלוב ברקוביץ׳, מנכ"לית חדשות 13, העיתונאי ויו״ר וועד העובדים מתן חודורוב מגיב בחריפות וכותב: "לעיתונאי חדשות 13 אין דבר נגד ניר (שוקו) כהן, ולמיטב זכרוני אני לא מכיר אותו אישית".

עוד נכתב: "עם זאת, התנגדותנו הגורפת למינויה של יש״ב כמנכ״לית, כוללת מאליה התעלמות מכל מינוי שהיא מבצעת - ודאי בעמדה רגישה כמו סמנכ״ל התוכן, שדרכה ניתן להשתלט על המערכת כולה. כל עוד היא בתפקיד, לא נשתף פעולה״.

 ניר (שוקו) כהן (צילום: ללא)
 ניר (שוקו) כהן (צילום: ללא)

בזמן סערת חדשות 13: בכיר מידיעות אחרונות התמנה לתפקיד הסמנכ״ל
בלי פילטרים: עובדי רשת 13 דורשים לשדר על המסך את בג"ץ המנכ"לית

כאמור, ניר (שוקו) כהן יעבור מקבוצת ידיעות לרשת 13 בתפקיד סמנכ"ל תוכן ודיגיטל במקום ליאור לנדנברג. כהן כיהן ב-17 השנים האחרונות במגוון תפקידים עיתונאיים בקבוצת ידיעות אחרונות ביניהם סגן עורך ראשי וינט, ראש חטיבת החדשות המאוחדת של קבוצת ידיעות אחרונות, העורך האחראי של אולפן החדשות בווינט ומנהל פרויקטים מיוחדים.  בחודשים האחרונים כותב טור פוליטי קבוע במוסף לשבת. 

אמיליאנו קלמנזוק, מנכ"ל רשת 13, מסר בתגובה: ״כהן מביא איתו לצד רקורד מקצועי מרשים כעיתונאי גם כישורי ניהול וניסיון בפלטפורמות שונות של תקשורת. אני משוכנע שניסיון זה יהווה נכס להצלחת ערוץ 13, לעיתונאים, ולעובדים. מאחל לו הצלחה".

המינוי מתרחש ברקע שרשרת העזיבות בערוץ, בהם צבי יחזקאלי שעבר לערוץ החדשות החדש של i24NEWS כפרשן הבכיר של הערוץ, ספי עובדיה שהצטרף לצוות "עובדה" בקשת 12 ואלמוג בוקר שעוזב את הערוץ לאחר 17 שנה והצטרף למתחרים, חדשות 12, שם ימלא תפקיד דומה.