אחרי הכישלון עם מפקד משמר המלכה, סר סטפון דרקלין, והבריחה של סיסמוק, ראייניריה נאלצת להתמודד לראשונה עם רוכב דרקונים חדש בממלכה. לשמחתה, אדם, הממזר של קורליס ואלריון (למי שלא עוקב), כורע ברך 2 דקות לתחילת הפרק וחוסך דרמה מיותרת. מבחינתה של ראייניריה מדובר בשני ניצחונות ביחד: בראש ובראשונה היא מקבלת חיזוק משמעותי לצבא שלה, ושנית היא מבינה שג'ייס והיא צדקו – אפשר למלא את שורות רוכבי הדרקונים גם אם לא מדובר בבעלי דם טארגרייאני מובהק. לכן היא שולחת את מיסארייה אל רחובות מעלה מלך, שתביא משם את הממזרים כסופי השיער שיכולים ורוצים לקחת לעצמם דרקון.

בית הדרקון עונה 2 פרק 6: הכל נשאר במשפחה, גם הכתר, גם הדרקונים | מכיל ספוילרים
חצי עונה של "בית הדרקון" כבר מאחורינו, ובינתיים יש רק דמות אחת מנצחת | מכיל ספוילרים

מי שההבנה הזו מעיקה עליו הוא דווקא ג'ייס. תזכורת לעונה 1 למי ששכח: ג'ייס ממזר בעצמו. אביו היה סר הארווין סטרונג. ג'ייס יודע שבתור ממזר, הסיבה היחידה שהלורדים של הממלכה יראו בו את יורש העצר היא הדרקון שלו שמוכיח את שייכותו לבית טארגאריין. כעת, כשהשורות יכולות להתמלא בממזרים, שרובם גם נראים יותר כמו אמא שלו ממנו, מקומו כיורש העצר מתחיל להתערער.

ואם כבר ממזרים, בואו נדבר קצת על רוכב הדרקונים החדש, אדם אוף הול. ממזר, הבן של ימין המלכה קורליס ואלריון, שלראשונה גם מכיר בבנו באופן חצי-רשמי. האיש רצה להתקדם, הוא רצה לראות את אחיו ואותו מטפסים במעמד, וזה הגיע עבורו מהמקום הכי לא צפוי. המהירות שבה הוא נשבע אמונים לראייניריה מעידה שהוא לא טיפש. הוא יודע שהוא צריך עדיין לבצר את מעמדו ויותר מכך, הוא צריך הגנה. הוא יודע שכמו שהמלכה מצאה אותו בקלות, גם אאימונד ו-ואיגהאר יוכלו למצוא אותו בקלות. גם קורליס ואלריון עצמו מוטרד מכך שבנו הממזר לקח לעצמו דרקון, הוא גם מוטרד מהאפשרות שאחיו של אדם, אלין, ירצה דרקון לעצמו. אבל יש עוד זמן עד שנגיע לשם.

בינתיים בהארנהול, דיימון פוגש את לורד הנהרות החדש, הבחור הצעיר אוסקר טאלי. בתחילה, אוסקר מבטיח לשמור על ההבטחה שסבו נתן למלך וייסריז: ראייניריה היא יורשת העצר והמלכה החוקית מבחינתם. בכך הוא מתחיל לקנות את אמונו של דיימון, גם אם זה בדמות הילד המפוחד. בחצר, מול כל יתר הלורדים, לורד אוסקר מבין את המשחק הפוליטי טוב מדיימון עצמו ומנצל את הבמה כדי לערער על מעמדו של דיימון כמלך בפני עצמו, ולדרוש ממנו לשלם על פשעיו נגד הלורדים של הנהרות. דיימון מבין שהלך שולל מול דמות הילד החלש של לורד טאלי, ונאלץ להוציא להורג את שותפו, לורד בלאקווד.

לאחר ההוצאה להורג, דיימון הוזה פעם נוספת את המלך וייסריז, כעת חולה וגוסס וסובל ממשקל הכתר שעל ראשו. "האם אתה עדיין רוצה בכתר? הכתר שמוחץ את כל מי שחובש אותו?" שואל וייסריז.

במעבר חד מההזיות של דיימון, אנחנו מגיעים לחדר הטיפולים של אאיגון, שבהנחיית לאריס סטרונג, צריך לצאת מהמיטה ולעשות קצת פיזיותרפיה, אם הוא רוצה להימלט מזרועותיו של אאימונד שינסו להורגו בקרוב. אאיגון סובל, המון, אבל לפי לאריס מחכה לו עוד דרך ארוכה לפני שיוכל לנוח. לדעתי הדרך לשם לא תהיה כזו ארוכה, בכל זאת, נשאר רק פרק אחד לעונה.

מרכז הפרק היה כמובן נושא "צבא הממזרים" של ראייניריה. מייסריה מעבירה את המסר למעלה מלך בעזרתו האדיבה של אלין בדריפטמארק, דרך כל סוכניה בעיר ואוספת את האנשים הפשוטים ששואפים לתהילה – בהם גם אולף, שטען בתחילת הדרך כי הוא אחיהם הממזר של דיימון ו-וייסריז, ויו הפטיש, שבפרק זה אנו מגלים שהוא ככל הנראה בנה של סאיירה טארגאריין, שעל פי "אש ודם", הייתה בתם התשיעית של המלך ג'האריז והמלכה אליסיין, שברחה ממעלה מלך והפכה לנערת ליווי בערים החופשיות. על פי הסדרה לפחות, היא מצאה את עצמה חזרה במעלה מלך, במרחק יריקה מבני משפחתה.

שוב בדרגונסטון, הדרגונסידס מבינים שאין זמן לבזבז, והם הולכים לפגוש את ורמיטור, דרקונו של ג'האריז והדרקון השני בגודלו בווסטרוז. אחרי טבח המוני בממזרים חסרי המזל, ורמיטור עומד פנים אל פנים מול יו, והבילד אפ שעשו לנו לאורך כל העונה משתלם – רוכב בעל כבוד לאחד הדרקונים הכי חזקים בווסטרוז.

מי ששרד גם כן את הטבח הוא אולף, שבניגוד ליו שניסה לסייע לממזרה לשרוד (ללא הצלחה), בורח כדי לשמור לעצמו על התחת. בדרכו לנסות למצוא מחסה מהלהבות, הוא מגיע אל האזור בו משתכנת סילבר-ווינג, הדרקונית של המלכה אליסיין. אחרי שנים ללא רוכבים, הדרקונים שהיו יודעים בקרבתם, כמו בני הזוג שרכבו עליהם, שבים להתעופף יחד בווסטרוז. האם זהו מסר על מערכת היחסים שתיבנה בין שני הרוכבים-ממזרים החדשים? מי יודע.

אולף לא מבזבז זמן ולוקח את הדרקונית החדשה שלו לסיבוב פוזה ברחבי מעלה מלך. המטרה של אולף מושגת מיד, כאשר אאימונד עוזב את המועצה הקטנה שלו כדי להתמודד עם האיום החדש בשכונה, רק כדי לגלות שהוא מנהל מרדף שהיעד הסופי שלו הוא דרגונסטון. אאימונד מסובב את ואיגהאר ואנחנו מקבלים שוט סיום מרהיב ביופיו – ראייניריה ושלושה דרקונים עומדים ללא פחד נגד אאימונד. אם קיבלתם וייבים של דאיניריז, זה לא במקרה. לשם בדיוק הסדרה רצתה לזרוק אתכם.

פרק אחד נשאר, ועל פי התמונה כרגע, הירוקים איבדו את היתרון שהיה להם אחרי המוות של ראיניז. האם הם יצליחו גם כן לשלוף דרקונים מהשרוול?