אמש (שלישי) הושלך בקבוק תבערה לעבר ביתו של דוד ורטהיים, בעל השליטה בערוץ 12, כך על פי הודעה שפרסם הערוץ הבוקר. כתב הערוץ, עמית סגל, הפנה אצבע מאשימה כלפי אחד האחראים שהוא מוצא להסתה כנגד הערוץ ובעליו - שדר גלי ישראל, אבי רצון, ומנהליו שמאפשרים לו במה - צביקה שלום ועדנה מאור

סגל כתב בחשבון ה-X שלו: "אין לי מושג מי השליך הלילה בקבוק תבערה לעבר ביתו של דוד ורטהיים, הבעלים של ערוץ 12 (שאותו לא פגשתי מימיי). אני כן יודע שבמשך חודשים מתנהל נגדו ונגד רוב כתבי ערוץ 12 מסע הסתה מופרע בתכניתו של אבי רצון בגלי ישראל".

כל העיניים נשואות לניר דבורי: נתוני הרייטינג בזמן החיסול בביירות  
נעמה לזימי קראה לעמית סגל "שופר" - ומשם זה התלקח במהרה

עוד הוסיף סגל: "רצון קורא להם 'הנוחבות של ורטהיים', מתפלל מדי בוקר שילדיו ואשתו יועברו לעזה לידי חמאס, מכנה את התכנית שלי 'גבלסייה' ועוד כיוצא בזה. האחריות מוטלת על מנהליו צביקה שלום ועדנה מאור שמאפשרים מדי בוקר את ההסתה המופרעת הזו עבור בצע כסף. הנה דוגמית". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מערוץ 12 נמסר מוקדם יותר הבוקר: "מזה חודשים מתנהל קמפיין הסתה שיטתי נגד ערוץ 12, שחצה אמש את כל הקווים האדומים. במסגרת זו מתבצעת הסתה ישירה כנגד גורמים בולטים בערוץ ובעל השליטה בו - דוד ורטהיים, הסתה שהובילה למעשה חמור ומסוכן. אנחנו סמוכים ובטוחים שהגורמים המוסמכים יפעלו בנושא".

מהרשות השנייה נמסר: "בהתייחס להתבטאותו של אבי רצון, הרשות נקטה בעבר במספר הליכי הפרה כנגד התחנה עקב ביטויים חמורים של השדר, וכן מתנהלים בימים אלו הליכי בדיקה בקשר לאמירות נוספות שלו".