אני חייבת לומר שחם לי. זה לא מחדש, אני יודעת, אבל החום הזה, שפשט עלינו למרות שכולו ציפינו לו, מתחיל להיות הרבה יותר מורגש. ולא, זה לא שאזרתי אומץ לצאת מהבית חלילה. אני עדיין חפצת חיים. בכל מקרה, הורדתי את טמפרטורת המזגן בעוד מעלה, ולא אהסס לעשות זאת שוב. ובמילים אחרות: בלו את סוף השבוע במזגן. יש מה לראות.

אובססיביים לאולימפיאדה? הנה פריז מזווית קצת אחרת | ביקורת נטפליקס

מייקאובר מכוניות | Resurrected Rides
אם גדלתם, כמוני, אי שם בניינטיז, כנראה שגם אתם מצאתם את עצמכם מול "פימפ מיי רייד" ב-MTV, בעודכם בוהים באקזיביט הופך מכוניות ישנות למכוניות משופרות שנראות כאילו נלקחו מ-GTA. אם אתם גואים כעת בגלי נוסטלגיה שלא צפיתם, אז ברוכים הבאים ל"מייקאובר מכוניות".

לא כל כך דומה, עם פחות קסם, אבל אחלה תוכנית לאנשים שמעוניינים לשים את מוחם על הולד. בקטע טוב כמובן, כולנו זקוקים לכך מפעם לפעם. בסדרה הנפלאה הנ"ל, הקומיקאי כריס רד חובר למומחי רכב בלתי מעורערים, ויחד ניגשים למכוניות שכבר ויתרו על להיות סיבה לסיבוב ראשים במהלך הנסיעה, ויוצרים מהן פנינה שמצליחה לגנוב את ההצגה. ואת תשומת הלב בזמן נהיגה. מסוכן. בקיצור, תבלו.

כנופיית הכפפות הירוקות | The Green Glove Gang
במידה והייתם יושבים לשיחת סלון עם כמה חברים, ומגלים שכמה נשים מבוגרות למדי פרצו לסניף הבנק הקרוב לביתכם, זה ודאי היה מצחיק אתכם הרבה יותר מדאגה לכספכם, שבמקרה מוחזק שם. כך מתחילה "כנופיית הכפפות הירוקות", רק שבמקום סניף בנק מדובר במשהו הרבה יותר גדול, כשהחשודות המרכזיות הן שלוש נשים בגיל הזהב שמסתתרות מהרשויות כדי להסתתר מגורמי אכיפת החוק.

כנופיית הכפפות הירוקות (צילום: נטפליקס)
כנופיית הכפפות הירוקות (צילום: נטפליקס)

אני מודה שלא נתקלתי בעונה הראשונה לפני, אבל עת עליית העונה השנייה החלטתי לפצוח בבינג' זריז ולצפות בקודמת ובנוכחית גם יחד. זה לא מצחיק כמו שזה אולי נשמע, אבל היה מעניין. אגב, הנשים, וכל מי שמעורב, ממוצא פולני. נא להתכונן לשפה הציורית משהו מראש.