הזמרת, השחקנית ומגישת הטלוויזיה אורנה דץ נבחרה להגיש את מהדורת החדשות החדשה של ערוץ הבריאות דוק - "דוקטואליה",  מהדורת חדשות שבועית שתשודר מדי יום חמישי ותסכם את השבוע בעולם הבריאות.

המהדורה תעסוק במגוון נושאים חשובים ואקטואליים מעולם הבריאות והרפואה כגון - היערכות מערכת הבריאות להסלמה במצב בצל המתיחות הביטחונית, מחקרים עדכניים, טכנולוגיה וחדשנות לצד כתבות עומק וראיונות עם מומחים

אורנה דץ מסרה: "אני שמחה ונרגשת מאוד להצטרף לערוץ דוק כמגישת מהדורת החדשות ‘דוקטואליה’. אני רוצה להודות לאסותא מרכזיים רפואיים ולקבוצת RGE על ההזדמנות שנתנו לי. בפעם הראשונה בישראל, תשודר מהדורת חדשות שתתמקד כולה בבריאות, רפואה וחדשנות. אנו חיים בתקופה שבה הטכנולוגיה והפיתוחים מתקדמים בקצב מדהים והמהדורה תסייע להנגיש את התחום ולהאיר זרקור על הנושאים החמים.

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: " אסותא ממשיכה להנגיש לציבור הרחב בערוץ דוק את כל מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הבריאות. אנו מבינים, במיוחד בתקופה האחרונה, את הצורך במתן מידע רפואי מהימן, אחראי, בגובה העיניים, אני שמח, שלצד התוכן האיכותי שמוגש בערוץ, תעלה לאוויר מהדרות חדשות הבריאות. תוכנית זו נועדה לשים דגש על שקיפות, חדשנות והבנה מעמיקה של הנושאים הבריאותיים החשובים לכל אחד מאיתנו.