מנכ"לית חדשות 13, יוליה שמאלוב ברקוביץ׳, הוציאה היום (שני) מייל לעובדי החברה בו היא דורשת את נוכחותם בפגישות עבודה אישיות, זאת על רקע החרם שהטיל ועד העובדים של חדשות 13 על מינויה של המנכ"לית החדשה.

שמאלוב ברקוביץ׳ כתבה: "מרגע כניסתי לתפקיד כמנכ"לית חדשות 13, אני פועלת לקידומה של החברה ולשיפור הישגיה, במטרה להוביל חברת חדשות מקצועית. אני קוראת לכן ולכם לשנס מותניים ולהצטרף אליי לעשייה משותפת לטובת כולנו".

הפתעה: התוכנית שהביסה את גיא פינס בקרב על הרייטינג
לשעבר בקשת 12: זה הרכש החדש של הערוץ של בעלי ערוץ 14

עוד הוסיפה המנכ"לית, "בימים הקרובים תזומנו לפגישות עבודה אצלי. לא אקבל התעלמות מזימונים אלה. התעלמות מצרכי העבודה הדוחקים רק גורמת נזק לחברה ומעמיקה את הפגיעה בחברה ובעובדים".

"לידיעה וכפי שכבר הבהרתי לאיגוד העיתונאים בכתב (מכתב שמעולם לא נענה), כלל לא ניתן להכריז סכסוך עבודה בנושא מינויי", הבהירה שמאלוב ברקוביץ׳, "בהתאם, התעלמות מהנחיותיי מהווה הפרה של החובות כעובדים על כל המשתמע מכך. אני מצפה ומקווה, כי נוכל להפנות ביחד את כל מרצנו לטובת קידום חדשות 13".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מתן חודורוב בכנס חירום של עובדי חדשות 13 (צילום: אבשלום ששוני)
מתן חודורוב בכנס חירום של עובדי חדשות 13 (צילום: אבשלום ששוני)

יו"ר ועד עובדי חדשות 13, העיתונאי מתן חודורוב, הגיב לדרישה: "בייאושה, לאחר שעשרות זימונים מצדה לפגישות נענו בשלילה או בהתעלמות, יש״ב עוברת לשלב האיומים - וממשיכה לשקר: הימנעות העובדים מלהתייצב בלשכת המנכ״לית הבלתי כשירה, היא פעולה מוגנת במסגרת סכסוך העבודה בחברה".

"הטענה כאילו הסכסוך אינו חוקי כלל לא הוגשה לביה״ד, ולכן האיום ש״התעלמות מהנחיותיה״ מהווה הפרת חובה כלשהי - מצוץ מהאצבע. יש״ב בלחץ כי גם היא מבינה שזמנה בחברה הולך ואוזל. ההתעלמות הגורפת ממנה תימשך", סיכם.