השחקן אקילי מקדאוול (21) שמוכר בין היתר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "David Makes Man" ו"מיליארדים", הואשם ברצח בטקסס. לפי הודעת משרד השריף במחוז האריס, מקדאוול נעצר בחשד לרצח צעיר בתחילת שנות ה-20 לחייו בשם סזאר פרלטה באירוע ירי שהתרחש בחודש יולי של 2023.

לפי הדיווחים, האירוע התרחש בחניון של מתחם דירות בצפון-מזרח מחוז האריס, יוסטון. שוטרים שהגיעו למקום מצאו את פרלטה כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי ירי. ולאחר מכן נקבע כי הוא מת במקום. עדי ראייה דיווחו כי לפני הירי התרחשה קטטה פיזית בין השניים, ובהמשך החשוד נמלט מהמקום ברגל.

חוקרי מחלקת הרצח עצרו את מקדאוול כשבועיים לאחר האירוע. על פי החשד, פרלטה הגיע למתחם הדירות כדי לקנות סמים ממקדאוול. התובע טען בבית המשפט כי מקדאוול נראה משוחח עם הקורבן, לאחר מכן התפתחה קטטת אגרופים, ואז מקדאוול שלף אקדח וירה בפרלטה מספר פעמים.

משטרת טקסס (צילום: REUTERS/Sergio Flores)
משטרת טקסס (צילום: REUTERS/Sergio Flores)

מקדאוול מוחזק כעת בכלא מחוז האריס בערבות של 400,000 דולר. הוא הצהיר בפני בית המשפט כי אין ביכולתו לשכור עורך דין והוקצה לו סנגור ציבורי. יצוין כי ביום לפני מעצרו בחשד לרצח, הוא נעצר בגין אישום נפרד של גניבה. החקירה בתיק עדיין נמשכת, והרשויות מבקשות מהציבור לספק כל מידע רלוונטי למחלקת הרצח.

מנהלת העסקים של מקדאוול, ג'ונל וויט, מסרה: "זהו מצב מצער, ואני מתפללת עבור אקילי ועבור כל מי שהושפע מהטרגדיה הזו", אך סירבה להוסיף פרטים נוספים.

בגיל 16 הגיעה פריצתו של מקדאוול למסך כשקיבל את התפקיד הראשי בסדרה "David Makes Man" ברשת OWN של אופרה ווינפרי ובהפקת מייקל ב' ג'ורדן. מקדאוול גילם את גיבור הסדרה בנעוריו.