מליאת הכנסת התכנסה היום (ג') במיוחד בכדי לאשר את חוק הקלות רגולטוריות לערוצים הקטנים (הוראת שעה שתאפשר לערוצים הייעודיים לעלות למערך עידן פלוס). החוק אושר בקריאה שנייה ושלישית ברוב של 41 חברי כנסת שתמכו בהצעה, אל מול 31 שהתנגדו.

"זו לא שירה, בטח שלא מוסיקה": שי גולדשטיין במתקפה מפתיעה נגד נועה קירל

עם זאת, מגיש ערוץ 14 שי גולדשטיין ביקר את המסגור חוק מצד התקשורת כ"חוק ערוץ 14". הוא צייץ תצלום מסך של כתבה שפורסמה ב-ynet תחת הכותרת "אושר סופית חוק נוסף המעניק לערוץ 14 הטבות במיליונים" וכתב: "היי.. תראו איזה קטע.. מתברר שהחוק מעניק את אותן הטבות בדיוק גם לקשת ורשת ולעוד שלושה ערוצים. הנדסת תודעה זו הגדרה עדינה לידיעה הזאת".

כאמור,החוק שעבר אומר כי רק ערוץ הכנסת ותאגיד השידור כאן 11, אשר ממומנים על ידי הציבור, הם אלו שיישאו בתשלום על הפצת תכנים במערך עידן+. עוד אומר החוק, כי החובות שצברו כלל הערוצים חוץ מכנסת וכאן 11 על העלאת תכנים למערך - יימחקו.

למרות שגם קשת 12 ורשת 13 נהנים מההטבות של החוק, הרווח של ערוץ 14 הוא זה שמעורר את הסערה הציבורית, מכיוון שהחקיקה למעשה עוזרת לערוץ להתחרות מול יריבו הישיר על הרייטינג - כאן 11, אותו שר התקשורת שלמה קרעי מעוניין לסגור. כמו כן, בעקבות פערי התקציב, מי שמחיקת החובות היא יותר משמעותית עבורו מבין קשת, רשת וערוץ 14 - הוא האחרון ברשימה.