ובכן, הגענו ליום חמישי בשבוע, ואנחנו עדיין מוצאים את עצמנו ממתינים לאיזושהי תגובה מאיראן, חיזבאללה או שתיהן. ממתינים בעבודה, ממתינים בכביש, ואפילו מתעוררים עם תקווה שהתקיפה הייתה בלילה, ושאפשר להתחיל לחדול מלתדלק את החרדות הגדולות ביותר שלנו. לצערי, עד לכתיבת שורות אלה אנחנו עדיין ממתינים. אז למה שלא נצפה במשהו?

"כנופיות גליסיה": אם בא לכם לצפות בתוכן שלא תתרגזו ממנו - זו הסדרה הבאה שלכם

עולם הצלילים הנסתר עם דיוויד אטנבורו | Secret World of Sound with David Attenborough
זמן רב עבר מהפעם האחרונה בה הושבתי אתכם מול סרט טבע, והבטחתי לכם שזה הולך להשתלם לכם. אז חזרנו לזה, ובתזמון שאין מתאים ממנו. גם אתם מרגישים שאין לכם כוח להמשיך ולהתאבסס על הפושים באשר לאויבנו מכל עבר? "עולם הצלילים הנסתר עם דייווייד אטנבורו" יחשוף אתכם, אולי לראשונה, לצלילים ולקולות בטבע הפראי שסביבנו.

במהלך שלושת הפרקים, תגלו הלכה למעשה את הסאונדים שאין לנו גישה אליהם כבני אדם, מפותחים ככל שיהיה, ובעיקר תצליחו להיזכר שיש דברים הרבה יותר גדולים מאיתנו ומהבעיות שלנו. וכמובן, איך לא, דייוויד אטנבורו הוא איש קסום בפני עצמו, עם צלילים או בלעדיהם.

תעלומות בלתי פתורות | Unsolved Mysteries
ומדוקו שיוסיף לכם הרבה נחת לדוקו שיוריד לכם את מפלס הרוגע, אבל בצורה שתסיט את דעתכם מהדברים המדאיגים באמת. מאחורי השם שדי מסביר את כל הסיפור, ניצב דוקו שמגולל מקרים אמיתיים של אנשים שנעלמו בצורה לא ברורה, מקרי רצח מצמררים, ומפגשים שאף אחד מעולם לא היה רוצה לראות.

תעלומות בלתי פתורות (צילום: נטפליקס)
תעלומות בלתי פתורות (צילום: נטפליקס)

זו סדרה קשה, עם הרבה מאוד סימני קריאה. באותה מידה היא מצליחה להיות מרתקת כהוא זה. בין הכוכבים: ג'ק המרטש הידוע לשמצה, ועוד כמה תקריות שבטוח שמעתם עליהן. בהצלחה.