יום שישי הגיע, והוא בא בדיוק בזמן היישר לפרק 4,000 בסדרת הקאלט שהתמכרנו אליה לפני משהו כמו עשרה חודשים – החרדות שלנו ממה שקורה במדינה ביותר מדי גזרות. במציאות מורכבת שאינה נגמרת קצת כמו 'היפים והאמיצים', אין לנו ברירה אלא להמשיך להעסיק את מוחנו ככל הניתן, כי בינינו, העיסוק בבחוץ קשוח הרבה יותר. בואו ננסה לנקות מעט את האנרגיות השנויות במחלוקת בדמות המתנה לתגובת איראן וחיזבאללה, וניזכר במה שחשוב באמת – סוף השבוע שוב כאן. 

בתוך מוחם של כלבים |Inside the Mind of a Dog 

אין קלישאה חבוטה יותר מלומר שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מצד שני, גם אין משפט נכון יותר מזה. כלבים הם הדבר הכי טוב, טהור וחמוד שקיים על כדור הארץ רבתי, וזה עוד לפני שהוספתי כלב למשפחה שלי. החסך מורגש, יטופל. 

מלבד העובדה שכלבים הם אוכלוסייה מדהימה וחמודה במיוחד, לא פעם אנחנו תוהים מה הולך בתוך הראש שלהם, האם הם מבינים כמה אנחנו אוהבים אותם, או יודעים באילו שעות קבלת הקהל שלנו, כבעלים, תמו בפניהם. 

בדוקו שלפנינו נוכל להבין קצת יותר מה מתחולל בעולמם של הכלבים, להציץ למעט מחקרים בתחום, ואולי ללמוד דבר או שניים על האופן בו החברים על ארבע מתנהגים. בין לבין, פריימים מדהימים של כלבים מכל הסוגים שיגרמו לכם לפנטז על כלב, או על כלב נוסף כמובן. 

תחרות הירידים הגדולה | Blue Ribbon Baking Championship

בארץ, במיוחד עכשיו, תרבות הירידים לא מפותחת יותר מדי. בשנים האחרונות בהחלט רואים יותר פסטיבלי אוכל, בירה, יין וכיוצא בזה, אבל אין אלא להודות שהאמריקאים הרבה יותר טובים מאיתנו באוכל רחוב משלל מינים ומרקמים. 

''תחרות הירידים הגדולה'' (צילום: נטפליקס)
''תחרות הירידים הגדולה'' (צילום: נטפליקס)

ב'תחרות הירידים הגדולה', יתחרו ראש בראש אופים מוכשרים שכבר זכו בתחרויות בירידים בעבר, ויתמודדו על תואר הכבוד הנכסף ועל פרס כספי של 100 אלף דולר. בין המאכלים שתפגשו תוכלו לראות אוכל על מקל, קינוחי תפוחים, מאכלים שהתחפשו לאחרים בצורתם, ואפילו משחק של מלוח ומתוק גם יחד. מי יזכה? קודם כל אנחנו, תמיד כיף לראות אוכל. לגבי התחרות עצמה, מוזמנים לגלות.