בר שם אור, הכתב והמגיש מתוכנית "הצינור" של גיא לרר, צפוי להחליף את העיתונאי אסף ליברמן בתוכנית התחקירים "זמן אמת" של התאגיד. כך, לפי דיווח של עיתונאי וואלה דוד וורטהיים. בפנייה לתאגיד ולשם אור עצמו השניים העדיפו לא להגיב בשלב זה לדיווח.

תוכנית "הצינור" הניבה לאחרונה הישגי רייטינג משמעותיים שהגיעו לכ-9 אחוזי צפייה ברצועת הפריים 2, מה שמיקם אותה בראש הרשימה. זאת, בזמן שהערוץ נמצא בימים אלה בקשיים בעקבות סערת מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ למנכ"לית חדשות 13.  

בערוץ 13 חגגו - ליוליה שמואלוב ברקוביץ' היו תוכניות אחרות
הלחץ מאיראן עשה את שלו: מהדורת חדשות 12 ריסקה את כל המתחרות

אל מול זה, התוכנית "זמן אמת" נחשבת לחלשה מבין תוכניות התחקירים המשודרות בערוצי הטלוויזיה עם נתוני צפייה יחסית נמוכים.

לפני כשבועיים הודיע ליברמן כי מתכוון לעזוב את תוכנית התחקירים של כאן 11 אחרי כשבע שנים ששימש בתור מגיש התוכנית. בהודעתו הבהיר ליברמן כי הוא ממשיך בתאגיד בתפקידים אחרים, ובפרט בתוכניתו בכאן רשת ב' עם קלמן ליבסקינד:

"כל פעם שנופלת ההבנה שעבודה עיתונאית מתגבשת לכדי פרק ב'זמן אמת' יש איזה רגע של לקיחת אוויר ואחריה המחשבה: יאללה יוצאים לדרך וכאן זו הייתה נשימה כבדה במיוחד. ונראה לי שעכשיו, אחרי שהיו לא מעט יציאות כאלה להכנת סרטים בשבע העונות של 'זמן אמת', זה זמן טוב לסיים. אני מרגיש שזה הרגע הנכון להפסיק להגיש את התכנית. אפשר לקרוא לזה תחושת מיצוי או תחושת סיפוק. אהיה לעוד כמה פרקים בספטמבר. תודה למערכת המופלאה, לחברים בסלוצקי ולהנהלת התאגיד".