ערוצי הטלוויזיה נאבקו אתמול (שישי) שוב בטבלאות הרייטינג. ‏חדשות 12 הובילו במקום הראשון עם 13.1% רייטינג. מיד אחריהם חדשות 11 עם 3.6% רייטינג. במקום האחרון, ערוץ 13 התרסק באחוזי הצפייה עם 3.6% רייטינג.

בגזרת הפריים טיים, '‏סברי מרנן' בקשת 12 הובילו עם 10.4% רייטינג. במקום השני ‏ערב עם 'שי שטרן' בכאן 11 עם 5% רייטינג. "‏אל תפילו את המיליון" ברשת 13 עם 4% רייטינג.

נתניהו או גנץ לראשות הממשלה? הסקר בחדשות 12 הותיר את הצופים המומים
עושים אחורה פנה: תגובת חיזבאללה לחיסול צפויה להיות מוגבלת | דיווח

כזכור, בשבוע שעבר שיגרו שלושת חברי הדירקטוריון אייל דה פאו, יפעת בן חי-שגב ואברהם נתן, מכתב הסתייגות מההסכם בין הנהלת חברת החדשות לבין ועד העובדים להנהלת רשת 13. כך פירסם כתב גלי צה"ל, אילי זילברברג. במכתב טענו כי ההליך נעשה ללא ידיעתם בעודם מנסים לברר מדוע מפטרים את יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ מתפקיד מנכ"לית חדשות 13.

רביב דרוקר וגדעון אוקו. קרדיט: צילום מסך ערוץ 12

בין היתר נכתב במסמך: "האם נמלכתם בדעתכם לגבי המינוי ומה הטעם לכך? האם המנכ"לית מפוטרת או שמא מתפטרת? מהם תנאי סיום העבודה שהסכמתם עימה? האם הפרסום לפיו כביכול העובדים יהיו מעורבים בהליך איתור או מינוי של מנכ"לית הוא נכון? האם אכן יהיה לעובדים פתחון פה ומעמד בכל הנוגע למימוש התקציב של החברה? האם ההסכם נבחן על ידי היועצים המשפטיים וקיבל את אישורם? אנחנו מניחים כי סיום סכסוך העבודה של העובדים וחתימה על הסכם קיבוצי חדש כרוך אף הוא בהבנות שהושגו. האמנם?".