מגישת הטלוויזיה של ערוץ 14, שני בן יעיש שמוראק, הודיעה בסוף השבוע על סיום עבודתה בערוץ לאחר כשלוש שנים. שני הגישה את תכניות  הנדל״ן והצרכנות ״עכשיו נדל״ן״ ו״חשבון פתוח״ בערוץ 14 ומאז פרוץ המלחמה לקחה חלק גם במשדרי החדשות והאקטואליה, כתבות מגזין במהדורה המרכזית ותכנית קבועה בימי שישי שמביאה לצופים בבית סיפורים אישיים ויוזמות מרגשות בתקופת מלחמת חרבות ברזל. 

״אני מודה לעכשיו 14 על תקופה יפה ומתרגשת לקראת האתגרים הגדולים הבאים. לאורך הדרך נשאלתי לא מעט על העבודה בערוץ שנחשב למסורתי ימני,  מבחינתי זה היה מקום עבודה מקצועי ומכבד ומעולם לא שאלו אותי בערוץ למי הצבעתי בבחירות או מה הדעה הפוליטית שלי. אני נשארת בתקשורת אבל לא לוקחת צד פוליטי, אני יהודייה חילונית ומאמינה אני באמת מרגישה שאני בשיא הקריירה שלי בעיקר בגלל שהגעתי למקום שבו אני נהנית מהעבודה ויכולה להחליט מה מתאים לי ומה פחות. לצד תפקידי ההגשה, בתקופה האחרונה אני מתחזקת עמוד אינסטגרם עם קהילה גדולה של עוקבים ומשפחות מסורות  אבל אני מודה שיש גם רגעי משבר".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שני בן יעיש שמוראק (צילום: אלבום פרטי)
שני בן יעיש שמוראק (צילום: אלבום פרטי)

"לא פעם מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ ואפילו איבדתי קמפיינים ברשתות החברתיות ממשרדי פרסום שעובדים איתי באופן קבוע שטענו שעצם היותי שכירה בערוץ  14 הביאה לפסילה של קמפיין  איתי על הסף״, זה עצוב אבל זאת המציאות", טענה.