שוב הגיע יום רביעי, ושוב רגשות מעורבים. בין ניסיון להמשיך בסדר היום הרגיל ולהרשות לעצמנו לטבוע בבליל השגרה, לאשמה על שאנחנו מתעסקים בשטויות, בין שמחה והודיה על הדברים הקטנים (מותר לנו לשמוח), לבין אינספור הידיעות הקשות על הקורבנות הרבים של המלחמה, החטופים והנופלים כאחד.

אין אלא להזכיר שצריך להמשיך ללכת כמו שהיטיבה לומר נעמי שמר. כנראה היא הבינה הרבה לפנינו שנצטרך פה עוד קילוגרמים רבים של שיחות מוטיבציה. לפני שממשיכים, בואו ננוח קצת על זרי הדפנה ונצפה במשהו. 


מלכות הריביירה | Nice Girls

הכירו את לאו ומלאני. שוטרת ובלשית הפוגשות אחת את השנייה לראשונה במהלך מבצע מיוחד לפענוח היעלמות שוטר ללא כל התראה מוקדמת. בשביל למצוא את מבוקשן, כמתבקש בכל סרט פעולה שמכבד את עצמו, יצטרכו השתיים לשתף פעולה עם גורמים בלתי צפויים. AKA עם האקר בדימוס, שכנראה חזותו יכולה להזכיר הכל חוץ מעבריין סייבר לשעבר. 

"מלכות הריביירה" מצליח להיות עוד סרט נהדר בו נשים נמצאות במרכז, אבל זה לחלוטין לא אישיו. בדיוק כמו שצריך להיות במציאות של 2024. אה כן, והסרט בצרפתית, יתרון מופלא תמיד. צפייה מהנה. 


רצח אמריקאי: לייסי פיטרסון | American Murder: Laci Peterson

זו הייתה שנת 2002. לייסי פיטרסון, צעירה בת 27 שהייתה באותה עת בחודש השמיני להריונה, נעלמה בערב חג המולד בלי להודיע לאף אחד על כוונותיה העתידיות.

בעלה, סקוט, מדווח על היעלמותה, בני משפחתה יוצאים לחפש אותה, אבל התנהגותו כן מדליקה נורה אדומה עמומה. במהלך חקירת המקרה, חברתו של סקוט, בעלה של לייסי, מתקשרת ומנסה לעזור. זה עושה את ההפך הגמור והופך לנקודת מפנה בהתנהלות השוטרים עם הפרשה. וזה ממש לא הכל. 

''רצח אמריקאי'' בנטפליקס (צילום: יח''צ, נטפליקס)
''רצח אמריקאי'' בנטפליקס (צילום: יח''צ, נטפליקס)


לפנינו דוקו על היעלמות מזעזעת, שכמו שאנחנו בדרך כלל יודעים, מקורה באדם קרוב שהחליט להפוך את הקערה על פיה. באשר לדוקו, לאיכותו, ולכל מה שגורם לנו לשוב ולצפות בתיעודים הקשים, אתם הולכים ליהנות מהדרך.