לאחר קבלת ההודעה המרגשת על חילוץ החטוף קאיד פרחאן אלקאדי היום (שלישי), כל ערוצי התקשורת שלחו את מיטב הכתבים לסיקור בבית החולים סורוקה, אליו הוטס. אלא ששאלותיו של מראיין כאן 11 עת שוחח עם בני משפחת אלקאדי, שהדיפו ריח גזענות כבד, עוררו סערה ברשת. המראיין שאל את אחיו של קאיד פרחאן האם יקיימו "חפלה גדולה", ולא התבייש להתעקש ולשאול אם יהיו "הרבה כבשים". 

מיותר לציין שבעת שיבתם של חטופים ממוצא אחר לא נשאלו בני משפחותיהם שאלות דומות, המציפות סטראוטיפים הנוגעים בעדה או במגזר ממנו הם מגיעים. אחיו החד של קאיד פרחאן הבין לאן הדברים הולכים והדגיש שהכבשים לא מעניינות והדגיש שהדבר הרלוונטי הוא השבת החטופים. האח איחל לכל משפחות החטופים לחוות את רגעי האושר שחווה משפחת אלקאדי היום וקרא לממשלת ישראל לחתום על עסקה לשחרור החטופים הנותרים. 

"הוא רזה הרבה": אחיו של החטוף שחולץ שופך אור על מצבו הגופני  
כל העולם מתרגש איתנו: הסיקור הבינלאומי של חילוץ קאיד פרחאן אלקאדי

התגובות ברשת לא אחרו לבוא. העיתונאי ינאל ג'בארין כתב ברשת X: "צורם לשמוע איך ישר המראיין אומר חפלה וכבשים ומכניס לו את המילים הסטריאוטיפיות לפה מנגד האח בצורה אנושית מתעקש שמה שבאמת חשוב זה לא כבשים אלא שכל משפחות החטופים יקבלו בחזרה את יקיריהם ושזה יקרה רק בעסקה".

קוסטה בלאק, מראשי המחאה נגד הרפורמה המפשטית, שאל בתגובה: "מי המראיין הגזען על חשבון משלם המיסים?". 

העיתונאית שירין פלאח סעב כתבה: "עליונות ואוריינטליזם. גרסת כאן 11". 

יותם בוקר כתב ב-X "כתב כאן 11 כשהוא קולט שכשנועה ארגמני השתחררה הוא שכח לשאול את המשפחה שלה כמה סושי הם הולכים לשחוט ברחוב צ׳ינג צ׳ונג בו הם גרים".