"אזור מלחמה", הרצועה היומית בשעה 19:00 שהגיש רביב דרוקר בערוץ 13, תסיים את שידוריה ב–10 באוקטובר. כך לפי דיווח של ״הארץ״. 

לפי גורמים בערוץ, התוכנית לא צפויה לעבור לשעה אחרת בלוח השידורים, אף ששודרה במשך חלק מהשנה האחרונה ב–18:00. רשת 13 סירבה להגיב לפניית מעריב בנושא.

בצל סערת מינוי מנכ"לית חדשות 13 (יוליה שמואלוב ברקוביץ׳), ערוץ רשת 13 הנחית בחודש יולי האחרון פצצה והודיע על הסרת רצועת השידור המצליחה של דרוקר "אזור בחירה". הצעד הדרסטי הזה הגיע למרות שתוכניתו של דרוקר מובילה בממוצע הרייטינג מול שאר התוכניות המשודרת באותה שעה. וזאת בזמן בו נתוני הרייטינג של הערוץ מדשדשים. כלומר, מדובר בתוכנית מרכזית ומשמעותית. 

מאז לא נודע על חלופה שתתפוס את המשבצת של התוכנית. בזמנו נמסר למעריב מטעם רשת 13: ״כפי שמקובל בערוצי טלוויזיה בכל העולם, החלטנו להיות מקצועיים ובמקום לפנות לחברות הפקה מאחורי הגב ולחפש אפשרויות, להודיע קודם לתוכנית הנוכחית של 19:00 על כוונתנו לא לחדש את החוזה. מבלי להיכנס לשמות ולרכילויות, בשלב זה כל האפשרויות נבדקות - כולל שעשועון, מתוך כוונה לעלות עם תוכנית שמושכת קהל רחב ומגוון, שימשיך איתנו בצפייה גם במהלך הערב. אין לזה קשר לקשיים, אלא לעבודה מקצועית שנעשית״.

בין השמות שהוצעו לרצועת השידור עלה שמו של אייל ברקוביץ׳ שעבר לערוץ מזה שמונה חודשים וטרם נמסרו פרטים על עליית תוכנית צפויה. כשנשאל על ידי מעריב האם מתוכנן להתחיל לשדר ענה ״לא ידוע לי״.