לאחר שמאיר בן שטרית, החשוד באונס מחבלים, התארח בתוכנית "פתחי ושי" של נועם פתחי ושי גולדשטיין בערוץ 14, שיח זועם התפתח ברשת בארץ ובעולם. הרשת סערה, בין השאר, על כך שאדם החשוד באינוס מוצג כסלבריטי בטלוויזיה בישראל - גם בישראל וגם בחו"ל.

בשיחה עם "מעריב", סירב פתחי לחזור בו מההחלטה לראיין את אותו החייל משדה תימן: ״אין בי שום חרטה, אני גאה לתת במה ללוחם כוח 100 שמתמודד עם גדולי המפלצות ועם אישום באונס שכבר ראינו איך יורדים ממנו. ללוחמים שלנו אין יכולת להתמודד תקשורתית עם הלינץ' שנעשה להם הן במעצר והן באישומים, וחשוב שאם הלוחם בחר לחשוף את עצמו אז גם ניתן לו סיכוי להגיב. השיח ברשת ובעולם נגרם בעקבות הדלפה ומניפולציה תקשורתית של גיא פלג. אנחנו מנסים לתקן את זה לפחות פה בישראל״.

"אני אמות על הבמה": שלומי שבת בפרויקט חגיגי ליום הולדתו ה-70
מני אסייג נגד עידן עמדי: "עלה לך, יש מחירים לנקיטת עמדה"

בן שטרית, לוחם בכוח ההתערבות למקרים של הפרות סדר ומהומות במתקן המעצר שדה תימן המכונה "כוח 100", שנחשד בעבירות של אינוס והתעללות בעציר ביטחוני במתקן שדה תימן ושוחרר ממעצר.

בסרטון הפרומו לאירוחו, החליפו גולדשטיין ופתחי התלוצצויות. אותו סרטון הגיע לכמעט ארבעה מיליון צפיות בחשבון של גולדשטיין ברשת X (טוויטר לשעבר).

"חייל ישראלי מואשם באונס מופיע בתוכנית טלוויזיה (...) ומטופל כמו סלבריטי”, שיתף את סרטון הפרומו וצייץ מריו מאופאל, לו כמעט 30 מיליון עוקבים בחשבון ה-X, וזכה לכ-120 אלף צפיות. גם עורך אתר החדשות האמריקאי "דה גרייזון”, מקס בלומנטל, כתב בחשבון ה-X שלו: "הטלוויזיה הישראלית הופכת לסלבריטי את מאיר בן שיטרית, החייל שתועד מוביל את האונס הקבוצתי של אסירים פלסטיניים בשדה תימן".

לאחרונה, דווח ברשת CNN על עדות נוספת מפרשת שדה תימן. תושב עזה טען כי הוא חווה התעללות מינית בזמן ששהה במתקן המעצר בבסיסי. לטענתו, הוא הוכה במהלך התשאול, הושפל מילולית וחווה פגיעה מינית ע"י החיילים.