בשבועות האחרונים משודרת בתוכנית הבוקר בקשת 12, בהגשת יואב לימור ונסלי ברדה, פינה בשם "120 על 120", בה הפאנליסטים בתוכנית "מדיחים" מהכנסת בכל פעם מי מבין הח"כים הנוכחיים (למעט ראש הממשלה נתניהו), ומציעים מועמדים אלטרנטיביים.

בתוכנית ששודרה אתמול החליטה הפאנליסטית לי גת "להדיח" את ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) לטובת הזמר עידן עמדי, שכזכור שירת כלוחם במילואים במלחמת חרבות ברזל ונפצע.

בליאק קיבל את "הדחתו" בהומור עצמי וצייץ ברשת X: "היום נפל דבר בישראל - חה"כ ה-119 הודח מהכנסת בתכנית הבוקר של ערוץ 12. רצה גורלי האכזר שאני אהיה המודח האחרון, למעט ראש הממשלה שקיבל חסינות. הודחתי ברוח טובה, בנימוק המשכנע כי "מדובר בח"כ טוב בסך הכל, אך היות ונתניהו הכניס את כולנו לבוץ, אז גם בליאק צריך ללכת". זה כמובן בסדר גמור, מה גם שהיה לי הכבוד להיות מודח למען גיבור ישראל עידן עמדי, שגם בזה אני תומך בכל ליבי. יחד עם זאת, חייבים לציין כי בחירתו של עידן עמדי לכנסת תשאיר חור גדול בזמר הישראלי, שאינני מתחייב ומסוגל למלא".

מי שפחות צחק הוא חברו למפלגה, ח"כ נאור שירי, שפרסם ציוץ ארוך וביקורתי כלפי הפינה הטלוויזיונית: "במסגרת פינת הפח השבועית פתחתי ערוץ 12+2=14. שוב הפינה היומית חוזרת. ׳120 על 120' סיימו היום את הפינה המזעזעת הזו עם הדחתו של ח״כ ולדימיר בליאק, הלוחם הכי משמעותי בוועדת הכספים, זוכה אות אביר איכות השלטון, רואה חשבון, משפטן, בן אדם זהב, עם הטיעון של לי גת (מי את?) ״הוא בסה״כ די אופוזיציונר ברמ״ח אבריו, הוא מתבטא ועוסק בדברים שאנחנו לא שומעים״. קצרה היריעה מלשבח את ח״כ בליאק שמקבל מהקואליציה ומהאופוזיציה שבחים מקיר לקיר - מקצוען, חרוץ, עובד מהלב, מבין עניין, פרגמטי, ואורים ותומים בוועדת הכספים. קונצנזוס חד משמעי בוועדה החשובה הזו בכנסת.

"אבל שימו לב לשיא הפח בתוכנית הזו: ברה"מ לא נוגעים. ״אנחנו החלטנו״ ״בראש ממשלה נבחר אנחנו לא מתערבים״ ״הוא לנצח״ איזו רמה, מה זה הדבר הזה? גם אם נזרום עם רמת ערוץ הופ 14 החדש, ראש ממשלה במדינת ישראל הוא קודם כל חבר כנסת, הרי אתם מחליפים חברי כנסת, לא? אז בו לא נוגעים? אני פשוט בהלם מהרמה של המגישים, דווקא אתם? יואב, נסלי? איך אתם ממשיכים עם הדבר הרדוד הזה? מקום מיוחד בדברי הימים של מדינת ישראל יהיה שמור לכם ולרמה המזעזעת של סדר היום שאתם מובילים. תקשורת במדינת ישראל 2024 - להקיא".