דרמה חריג התרחשה הערב (רביעי) בתוכנית "אזור מלחמה" ברשת 13. בעקבות הריאיון שהענק ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לתוכנית, במהלכו שוב קרא למרי אזרחי, הפאנליסט אמר נדב העצני אמר: "השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא איך מאפשרים לחלאה הזאת, חלאת המין האנושי הזאת, להמשיך להתראיין". הדברים גרמו למגיש ברוך קרא שלא לתת להעצני להמשיך לדבר וזה יצא בסופו של דבר מהאולפן.

"אין שום ברירה אחרת": אהוד ברק לא חוזר בו מהקריאה למרי אזרחי

לאחר האמירה הקשה של הפאנליסט, אמר לו קרא: "תסביר למה אתה קורא פה לראש הממשלה לשעבר חלאה?". העצני הגיב: "בוא לא נשכח, שאחד האחראיים המרכזיים למוטיבציה שניטעה אצל סינוואר וחבר מרעיו - הייתה הקריאות לסרבנות של אנשי הצבא".

קרא השיב להעצני בזעם ואמר: "אני רוצה להגיד לך, שפה, האולפן הזה, הוא מהמחמירים והמבקרים ביותר את ראש הממשלה נתניהו. יש לנו הרבה מאוד מה לומר עליו. מעולם אף אחד מחברי הפאנל פה לא כינה את ראש הממשלה, על אף אחריותו על השבעה באוקטובר, חלאה. לדעתי, אתה צריך להתבייש במילה הזאת שאמרת".

הפאנלסיט הגיב: "אז אני לא רק שאני לא מתבייש...", אך קרא עצר אותו:"שמענו אותך, תודה. אף אחד באולפן הזה לא קרא לראש הממשלה בביטוי הזה". העצני ניסה להמשיך לדבר, המגיש היה נחוש בדעתו: "לא, אני לא נותן לך. אני החלטתי ואני המגיש".

העצני אמר: "אז תודה, אני הולך", קרא השיב: "בבקשה" ובשלב זה הפאנליסט הוריד את המיקרופון ויצא מהאולפן.