"רוקדים עם כוכבים" הכריזו אמש על הזוכה של העונה, עונה שהצליחה למשוך אליה מאות אלפי צופים בבית בניגוד מוחלט למציאות הלא הגיונית בה אנו חיים כבר כמעט כשנה. הדיסוננס הזה קיבל במה על רחבת הריקודים בביצועים מרגשים סוחטי דמעות שהוקדשו לחטופים, לצד השופטת החדשה לאה ינאי, אחותה של החטופה ששוחרה בנובמבר האחרון, מורן סטלה ינאי שהתארחה גם היא באולפנים, סצנות בכי ונאומים מרגשים וקו ישיר שמחבר בין המבלים במסיבת הנובה, שרק רצו לרקוד ומצאו את מותם, תחת הסלוגן של הגמר "We will dance again".

"לא האמנתי שנעמוד כאן בסוף העונה כשכמעט שום דבר לא השתנה. החטופים שלנו בשבי חמאס, הצפון בוער, כוחות המילואים מגויסים וקשה לראות את הסוף. אנחנו עוברים את התקופה הכי קשה שהיתה כאן מקום המדינה. ניסינו להיות מקום מפלט, מרחב לחלום בו. מקווים שהקלנו ולו לרגע את הכאב והמתח" אמרה המנחה לוסי איוב וצדקה בכל מילה, כי זה הריאליטי היחיד שלא זכה לביקורות ששודר ולא התעסק בשטויות של מי אכל לי את היוגורט האחרון במקרר והוא אכן הצליח לתת לנו לרגעים מפלט מהמציאות הקשה, כזה שמבוסס כולו על אומנות, מה שהפך לאחרונה למצרך נדיר על המסך.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לפני שנעסוק בזוכים של העונה, אי אפשר שלא להתעכב בצעד החריג של המנחה לוסי איוב שלראשונה בקריירה שלה,  מאז החלה להנחות את "רוקדים עם כוכבים", ואחרי שהצהירה כי לא רקדה בחיים, החליטה להציג לראווה את היכולות שלה על הרחבה,  רומבה-ואלס אלגנטי שהוקדשו לבעלה איתי שבמילואים לכבוד גמר התוכנית. חיים פרשטיין בן זוגה לביצוע סיכם: "נראה לי שהצופים יראו לוסי קצת אחרת". בהחלט ראינו לוסי איוב אחרת, לוסי שאנחנו מעדיפים לא לראות.

באמת שאני רוצה להיות אישה מעצימה שמחמיאה לנשים אחרות, אבל זה יהיה בניגוד מוחלט לתחושות האמיתיות שלי, כי זה היה אחד הרגעים המביכים ביותר שנראו העונה. ולא אכביר במילים,  רק אסכם ואומר שעדיף שלוסי תדבק במה שהיא באמת טובה בו, וזה לא ריקוד.

ונעבור לזוגות הכוכבים, אז יש לנו זוג מנצח וכנגד כל הסיכויים ובהפתעה מוחלטת דור הררי וג'וליה שחר קטפו את המקום הראשון על רחבת הריקודים, וגברו על מאיה קיי ולוטם מדמוני שהסתפקו במקום השני. זו אחת העונות הכי לא צפויות שהיו, רבים מהצופים התלוננו כי מדובר בעונה מכורה ולא הוגנת, אבל הניצחון של הררי ושחר הוכיחו שהאמת מנצחת, והבחירה בהם היא בהחלט תפנית מפתיעה ומרעננת בעלילה.  
טל מורד הגיע למקום הרביעי, מקום הוגן ומוצדק, הוא היה מצוין, אבל שלושת הזוגות האחרים היו הרבה יותר טובים ממנו.

בעיני ובעיני השופטים, לינוי אשרם הייתה הטובה מכל רביעיית הגמר, אבל באופן פרדוקסלי, מדליית הזהב האולימפית שלקחה בהתעמלות אומנותית, במקום לשמש לה לעזר, היוותה עבורה מכשול, כי הקהל שפט אותה יותר בחומרה, והרגיש שעבורה העבודה קלה יותר. הקהל, מעדיף להעניק את הזכייה למתמודד שעבר דרך ארוכה וקשה, כמו סיפור סינדרלה. אבל לינוי אשרם נפלה בעיקר בהצבעת הקהל, שהעדיף דמויות מוכרות כמו מאיה קיי מהישרדות, או דור הררי - שחקן נודע.

דור וג'וליה זוכים ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: אורטל דהן)
דור וג'וליה זוכים ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: אורטל דהן)

מה אפשר לומר על מאיה קיי , בעיני האישה היפה ביותר שהשתתפה אי פעם ברוקדים עם כוכבים, רקדה כמו מלאכית שנולדה לרחבה ואף התעלתה באלף מונים על רקדניות מנוסות ממנה. כל תנועה שלה, נראתה כמו נוף פסטורלי שלא ניתן להפסיק להביט בו, היא הייתה מדהימה לאורך כל העונה, וראויה לזכות בתואר הנכסף.

המנצח הגדול זה לא דור הררי, זו לגמרי הפרטנרית שלו ג'וליה שחר שזכתה בשתי מדליות,  בעונה הקודמת זכתה באהבה ענקית עם יוגב מלכה, ובעונה הזו זכתה להניף את הגביע.