חמישי כבר כאן, מה שאומר שהמשאבים הקוגניטיביים והנפשיים שלנו לאנשים אחרים נגמרו לשבוע זה. בתזמון מדויק מאין כמותו, כבו את הראש והדליקו טלוויזיה. הסובבים אתכם יבינו ללבכם. אגב, במידה ולא – שלחו אותם אליי. 

ממשיכות הלאה | Moving On

מעשה בשתי חברות עבר שנפגשות בהלוויה ומתאחדות על מנת לנקום בבעל של חברתן שהלכה לאחרונה לעולמה. נשמע כמו התחלה של בדיחה, נכון? אז זהו שלא, מדובר בדרמה קומית שחורה וססגונית בכיכובן של ג'יין פונדה ולילי טומלין. כן, ג'יין פונדה. 

המוצג לפנינו מצליח לחבר בכישרון מפתיע למדי בין הפחד להזדקן, הניסיון להיפרד מנטירת הטינה האופיינית שלנו, והכי חשוב – חשיבות האויב המשותף לחברות שלנו עם העולם החיצון. אתם יודעים על מה אני מדברת.

מי מפחד מסנטה? | Violent Night

ולמשהו קצת יותר מפחיד לכאורה, למרות שלא באמת. 'מי מפחד מסנטה', המגולל את ערב חג המולד של משפחה עשירה אפופת תככים וריבים, שהופך בזמן קצר לתיעוד מבעית של סיוט מבית היוצר של סנטה קלאוס. כן, האיש החביב עם הזקן הלבן והכרס מסבירת הפנים. 

אם אתם מקפידים לעקוב אחר דבריי לאורך ההמלצות, ודאי שמתם לב שאני לא ממש נהנית מסרטי אימה חדשות לבקרים. אז גם מזה לא מאוד נהניתי, אבל גם לא סבלתי. כנראה שחובבי הז'אנר יאהבו את השעטנז שעשו שם עם חג המולד. ואז יפחדו מסנטה קלאוס מעתה ואילך.