עוד סוף שבוע כאן, ושוב חוסר ודאות, חום כבד, ומן מצב נתון של שגרת לחימה שהפכה לשגרתית מדי. אז גם היום אספר לכם על סרט וסדרה שינעימו לכם את הסופ"ש ככל הניתן, ויעשו לכם הפסקה יזומה משלל הדאגות המטרידות. שנתחיל? 

רפטייל | Reptile

אני, כפי שאתם יודעים, נולדתי אי שם בשנות התשעים. משום כבר מפסיקים לומר לי שאני נורא צעירה, אבל אמשיך להסתובב ליד מבוגרים ממני ואשחזר את התחושות המפיגות את החשש מגיל 30. איפה היינו? בקיצור, גילי מסגיר את העובדה שאני אוהבת כל מה שג'סטין טימברלייק עושה. שירים, סרטים, הכל. מבחינתי הוא יכול להגיש תוכנית על מכוניות שככל הנראה לא אבין בה כלום. מבחירה.

אחרי ההקדמה הזו, לאחרונה מצאתי בנטפליקס הסרט "רפטייל" בכיכובו, בו נכנס טימברלייק לנעליו של וויל, סוכן נדל"ן מצליח בחברה משפחתית לצד אימו. בתחילת הסרט אנחנו מגלים שבת זוגו סאמר, העובדת איתו, נרצחת באכזריות, כשכל הנסיבות מציגות את וויל כאיש הטוב שחייו מתהפכים עליו ללא כל התראה מוקדמת. במהלך הסרט נגלה שלא כך הדבר, ושגם אימו אינה שה תמים.

השאירו את ערוץ 14 מאחור: הנתון הגבוה של מהדורת חדשות 13 | רייטינג
אסקפיזם, למרות שזה מרגיש כמו משימה בלתי אפשרית | ביקורת נטפליקס

לצדו של ג'סטין, תראו גם את בניסיו דל טורו ואליסיה סילברסטון, ולצדם עוד לא מעט אנשים שהולכים להחליף את עורם לאורך השעתיים ורבע הנתונות. מותחן מעניין שבהחלט שמצאתי את עצמי מאוד מופתעת מולו. וג'סטין כמובן.

טיסה 814: חטיפה בקנדהאר | IC 814: The Kandahar Hijack

ואם כבר במתח עסקינן, זמן לעוד מותחן, אבל הפעם בהודית. מעשה בטיסה 814 הנחטפת בדרך לדלהי, מה שמציב את הנוסעים המיוסרים בסכנת חיים מיידית. אגב, מדובר בסרט המבוסס על סיפור אמיתי של טיסת "אינדיאן איירליינס", שנחטפה על ידי ארגון טרור פקיסטני. 

בגדול, אם הפסקתם לצפות ב"תעופה בחקירה" כי היא גרמה לכם להימנע מלטוס בשמי הארץ ובעולם רבתי, הסדרה הנ"ל היא לא הדבר הכי טוב לצלילה לסופ"ש עבורכם. אולי עליי לא להשתמש במילה צלילה בהקשר הזה בעצם. אבל, וזה אבל גדול, אם סגנון הסרטים והסדרות הללו לחלוטין עובר לידכם, ואתם לגמרי יכולים לצפות במטוס נחטף בעודכם מזמינים חופשה לסוף הקיץ, יהיה לכם מאוד מעניין. ההודית היא רק תירוץ.

טיסה 814 (צילום: צילום מסך נטפליקס)
טיסה 814 (צילום: צילום מסך נטפליקס)