הקומיקאי והחקיין יוסי וידר הלך לעולמו הלילה (בין שישי לשבת) כשהוא בן 57. וידר היה מוכר בזכות שלל החיקויים שנהג לבצע. בנוסף גילם את דמותו של מנדל הרומני בסדרות "שנות השמונים" ו-"שנות התשעים" ובסרט "ההילולה". וידר נפטר בבית החולים איכילוב לאחר שנאבק במחלה.

חברו של וידר והקולגה, שלום אסייג, בתגובה ראשונית לידיעה: "עצוב מאוד, הוא היה איש מוכשר ואדם טוב, איש של נתינה שעשה המון למען הזולת. בשנים האחרונות הוא ומשפחתו היו חלק מהמשפחה שלנו. כולנו המומים ומאוד מאוד עצובים. יהי זכרו ברוך". 

אגדת המוזיקה הברזילאית, סרג'יו מנדז, הלך לעולמו בגיל 83  

וידר נולד להורים ניצולי שואה וגדל בעיר נהריה שבצפון. במהלך השנה האחרונה איבד את אביו ולפני כחודש איבד את אימו.

לאחר שחרורו מצה"ל הקים וידר עסק לאביזרי רכב וסלולר בנהריה. בשנת 1995 ישבו וידר ואשתו דבורית במסעדה והוא, כמנהגו, החל לחקות דמויות מפורסמות. באותו הזמן, התארחו במסעדה המגיש דן שילון ומשפחתו. שילון התלהב מיכולותיו של וידר והזמין אותו להתארח בתוכנית "דן שילון מארח". בתוכנית התארחה לאה רבין, אשתו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. וידר חיקה את בעלה.

וידר עזב את נהריה ואת העסק והחל להשתתף בתוכנית "פספוסים" של יגאל שילון. שם הוא חיקה ומתח מפורסמים. הוא השתתף בתוכניות רדיו רבות באופן קבוע, בין היתר בתוכנית של ירון אילן ברדיו ירושלים, ובתוכנית "דידי לוקאלי" של דידי הררי.

בשנת 2007 מתח וידר את יושב ראש הכנסת רובי ריבלין, כשחיקה את שמעון פרס וביקש ממנו לפרוש מההתמודדות לנשיאות. בשנת 2017 מתח את העיתונאי אמנון אברמוביץ' כשחיקה את אהוד ברק. בשנת 2018 העלה מופע סטנד-אפ שכתב יחד עם התסריטאי מני אסייג. בין השנים 2018-2020 שיחק בסדרה "שנות השמונים", שם גילם את מנדל השומר הרומני.

במרץ 2019 היה במרכז שערורייה תקשורתית כאשר חיקה במסגרת קמפיין של מפלגת הליכוד את העיתונאי אמנון אברמוביץ' ולעג לכוויות שמצלקות את פניו בעקבות השתתפותו במלחמת יום הכיפורים. בשנת 2022 שב לגלם בדמות של מנדל הרומני בסדרה "שנות ה-90", סדרת ההמשך לסדרה "שנות השמונים". בשנת 2023 שיחק בסרט הקולנוע "ההילולה".