דירקטוריון חדשות 13 מינה היום (שני) את יו"ר הדירקטוריון, אייל דה פאו, לתפקיד מ״מ מנכ"ל של חדשות 13 עד למינוי מנכ"ל קבוע. אוהד כהן ימשיך בתפקידו כסמנכ״ל התוכן של חדשות 13.

בנוסף, הוחלט על הקמת ועדת דירקטוריון לאיתור מנכ"ל קבוע לחדשות 13. הוועדה תכלול את נדב טופולסקי, אמיליאנו קלמזוק והדירקטור מטעם הציבור אברהם נתן.

המכון לטילים מדויקים? כעת מתברר שמטרה דרמטית יותר הותקפה בסוריה
נסראללה איבד שליטה: בצה"ל החליטו איך להגיב לירי הכטב"מ לנהריה

כזכור, מנכ"לית חברת החדשות יוליה שמאלוב ברקוביץ', סיימה באופן רשמי את תפקידה. "יוליה שמאלוב ברקוביץ וחדשות 13 הגיעו להסכמות על סיום תפקידה", נמסר. עם זאת, נכתב כי "שמאלוב ברקוביץ תמשיך לכהן כיועצת לרשת 13 לענייני ועדת המדרוג ע"פ ההסכם עימה עוד טרם מינויה לתפקיד מנכ"לית החדשות".

מנכ"ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק מסר בתגובה: "במהלך התקופה שעבדנו זה לצד זה גיליתי אישה חכמה ונחושה. יוליה היא אחת הנשים המנוסות בתחום המדיה והתקשורת, ורשת תמשיך להרוויח מניסיונה העשיר בתפקיד יועצת של הערוץ לענייני ועדת המדרוג".

יוליה שמאלוב ברקוביץ מסרה בתגובה: "הגעתי מתוך שליחות לנסות לאחד את כל חלקי העם סביב מהדורת השבט של חדשות 13, דווקא בתקופה זאת. לצערי הדבר לא הסתייע. אני מאחלת לרשת שתדע ליישם את החזון שהצעתי". 

אבי שושן מראיין את יוליה שמאלוב ברקוביץ' (צילום :מעריב)

‏מתן חודורוב, מסר בתגובה: "אמנם באיחור של כמה שבועות, עכשיו זה באמת מאחורינו. תודה לנציגי ״רשת״ בדירקטוריון שעמדו בהתחייבותם לעובדים למרות הקשיים שבהם נתקלו. אנו מצפים למינוי מנכ״ל מקצועי לחברת החדשות, שישקם אותה מהמשבר הקשה בתולדותיה, ומתכוונים להתייצב מאחוריו. בהצלחה לגב׳ שמאלוב ברקוביץ׳ בהמשך דרכה".