איך עובר השבוע עד כה? מעדכנת אתכם בחגיגיות שאני כבר הספקתי להעביר את הרכב טיפול 60 אלף מבלי לדעת כמעט כלום על התהליך המפותל, ובקושי הצליחו לעלות עליי ועל ידיעותיי בתחומים אחרים לגמרי. ועכשיו לסיבה לשמה התכנסנו – קצת אסקפיזם לשלישי בשעות הצהריים, הערב או הלילה אם תרצו. בתקווה שנצליח להתרכז במחשבות טובות שאינן קשורות למציאות הנוכחית, ובעלילות מורכבות שייקחו אותנו הרחק מכאן. אני יודעת שזה לא קל. 

והפעם – רבל רידג' (Rebel Ridge), המגולל את סיפורו של חייל מארינס לשעבר, שמשתחרר לאחר לא מעט זמן של הגנה מחרפת נפש על המדינה. באופן ממש מוזר הוא מגלה שדווקא בעיר קטנה שאף אחד לא ממש מכיר, מנהלת המשטרה אורח חיים מושחת למדי והכל על מי מנוחות. אז הוא מחליט להילחם בשחיתות הזו, ועל הדרך להבין למה הכסף שאסף לשחרור בן דודו מערבות מוחרם ללא כל התראה מוקדמת. 

כפי שהבנתם, מדובר בסרט פשע עם קורטוב די משמעותי של אלימות, והרבה מאוד התרחשויות שקורות בזמן קצר. אפרופו קצר, הסרט די ארוך, 131 דקות לא כולל התאוששות מהלך הרוח. בואו נאמר שתצטרכו לשים לב למה שקורה, ושאם בא לכם משהו להתנמנם לידו אז אולי כדאי שתבחרו במשהו אחר. או שתצפו עם אדם נוסף ותירדמו בינתיים על הספה. במידה ואתם מרוכזים גם במהלך הבינג', לכו על זה.