"אתה מפלצת, מניאק, שקרן, אני לא מבין מי יצר אותך. הלוואי ומחאס יהרוג אותך, אתה מיותר בחברה הישראלית", כך הגיב אילון פרי לשיחה של כתב "הצינור", לאחר שהתוכנית חשפה את זהותו והוא פוטר מהעיתון הבריטי ה"הג'ואיש כרוניקל", בעקבות כתבה מפוברקת על מסמך סודי שחשף תוכנית של חמאס להבריח חטופים לאיראן, אשר לא היה ולא נברא.

העיתון היהודי הוותיק בעולם מתפרק: גל עזיבות בג'ואיש כרוניקל בעקבות סיפור מפוברק על חטופים

לשאלה של שואן, "יש בך איזושהי חרטה?", הגיב פרי, או בשמו האמיתי אלי יפרח, כפי שנחשף ב"הצינור": "לא, אין בי חרטה. אתה צריך להיות זה שמתחרט. הגארדיאנס (הכוונה לעיתון ה"גראדיאן" הבריטי) וכל מי שפרסם עד עכשיו, הם אנשים כמוך -  צמאי דם".

כאשר נשאל על ידי שואן, "תגיד, אז למה פיטרו אותך?", פרי השיב: "זה הסדר שלי איתם. הם צריכים לכתוב את מה שהם כתבו כדי לספק אותך ואת היתר".

ידיעת הכזב על תוכנית להברחת חטופים לאיראן היא אחת מתשע כתבות של פרי שה"ג'ואיש כרוניקל" הסיר מהאתר שלו, לאחר שפיטר אותו בתום חקירה מקיפה והתנצלות בפני קוראיו.

בהודעה שפורסמה באינטרנט, העיתון ציין כי אילון פרי עורר שאלות גם לגבי הביוגרפיה שלו, כולל טענות כי שירת כלוחם קומנדו במבצע אנטבה וכי היה פרופסור באוניברסיטת תל אביב במשך 15 שנים. "בעוד אנו מבינים כי הוא אכן שירת בצה"ל, לא היינו מרוצים מחלק מטענותיו", מסר ה"ג'ואיש כרוניקל", מבלי לפרט יותר. "לפיכך הסרנו את כתבותיו מהאתר שלנו וסיימנו כל קשר עם מר פרי".

בתוך כך, כמה מהפרשנים הבכירים ביותר של כלי התקשורת היהודי, הסופר והעיתונאי היהודי-בריטי, ג'ונתן פרידלנד, הסופר והקומיקאי היהודי-בריטי דיוויד באדיאל והעיתונאי היהודי-בריטי דיוויד אהרונוביץ׳ הודיעו על התפטרותם במחאה על התנהלות העיתון.