ערוץ קשת הכריז היום (שני) כי כתבי ומגישי חברת החדשות והערוץ יקריאו וינציחו את שמות כלל 1,662 הנרצחים והנופלים של השנה האחרונה, בהם כל האזרחים והחיילים. מקשת נמסר כי הפרויקט ישודר ברציפות לאורך מספר לילות, החל מה-6.10, מחצות ועד הבוקר.

יו"ר מועצת התאגיד נגד קרעי: "ממשיך להיטיב עם בעלי הון ולחבל בשידור הציבורי"
אבל רשום הרצליה: הטעות של מגי טביבי שהטריפה את הרשת | צפו

בין אנשי הערוץ שייקחו חלק בפרויקט – יונית לוי, דני קושמרו, דנה וייס, דפנה ליאל, ירון אברהם, אוהד חמו, תמיר סטיינמן, עודד בן עמי, אלמוג בוקר, ניב רסקין, מעיין אדם, לוסי איוב, חיים אתגר, אופירה אסייג, יואב לימור, רותי ברודו ועוד רבים נוספים.

גם ערוץ רשת מתכנן לקיים פרויקט שילווה את השידורים לאורך חודש אוקטובר בשם "הגיבורים של כולנו". מטעם רשת נמסר: "זה הפרויקט שילווה את השידורים שלנו לאורך אוקטובר".

מתוך "הגיבורים של כולנו" (צילום :רשת 13)

"בחודש הקרוב נציין שנה למאורעות טבח השבעה באוקטובר, שטלטלו את המדינה. לצד העצב, השכול והאובדן, מאורעות הטבח הביאו עימם מספר בלתי נתפס של סיפורי גבורה, מלוחמים וקצינים שהסתערו אל הקרב ועד אזרחים שהתגלו בגדולתם דווקא בשעתה הקשה ביותר של המדינה.

לקראת ציון יום השנה לטבח, רשת 13 יוצאת בפרויקט הוקרה מיוחד. אנשי רשת 13 וחדשות 13 מספרים מול המצלמה על הגיבור שלהם, שהשפיע עליהם בצורה שלא ישכחו לעולם, ואומרים לו - תודה. סרטוני ההוקרה ילוו את שידורי רשת 13 במהלך החודש הקרוב ויתפסו מקום נכבד במסך".