ערוצי הטלוויזיה שוב נאבקו אתמול (שני) בטבלאות הרייטינג, כאשר בחזית רצועת הפריים טיים בלטה תוכניתו הסאטירית החדשה של חנוך דאום בערוץ 12 "החיים הם תקופה קשה" עם נתון מחשמל של 22.1% רייטינג.

דאום דחק למקום השני את תוכנית הבישול "משחקי השף" ברשת 13. תוכנית האקטואליה של ינון מגל בערוץ 14 "הפטריוטים" הגיעה למקום השלישי ורשמה 10.3% רייטינג. אל המקום האחרון הגיעה תוכניתה של מיכל רבינוביץ' עם חדשות הערב שרשמה 5.0% רייטינג.

מפלצות או קורבנות? ”הסיפור של לייל ואריק מננדז" – טרגדיה משפחתית בעידן הטרו קריים
ענת עצמון בראיון למעריב: "התפקיד שלנו כאמנים זה להביע את דעתנו"

ברצועת החדשות, ערוץ 12 גם כיכבה במקום הראשון עם 22.7% רייטינג, אל המקום השני הגיעה תוכניתו של אודי סגל בערוץ 13 עם 9.5% רייטינג, אל המקום השלישי התברגה תוכניתה של מגי טביבי בערוץ 14 עם 8.5% רייטינג. במקום האחרון נמצאת מיכל רבינוביץ' בערוץ 11 עם 5.0% רייטינג.

שידור פרק הבכורה של ״החיים הם תקופה קשה״ עמד בסימן שאלה בעקבות המצב הביטחוני, אך לאחר חוסר וודאות עלה באיחור של כ-25 דקות. למרות זאת, עדיין הצליחה הסדרה להגיע לנתוני צפייה מדהימים וסימנה את מקומה בראש הטבלה. במקביל, כאן 11 החליטו לבטל את שידור התוכניות ״המרדף״ ו״סיפורים מהכורסא״, ובמקום זאת נמשכו שידורי החדשות. שלשום המירוץ למיליון השיג נתון דומה אך נמוך מזה של דאום עם 19.6 אחוזים, כשתוכניות רשת וערוץ 14 מדדות מאחור.

חנוך דאום (צילום :ארקיע)