מלחמת חרבות ברזל: בן כספית ועמית סגל הרימו צ'ייסרים של ערק הערב (שבת) בתוכניתם "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 לכבוד חיסולו של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה. השניים הציעו מהערק גם לחברי הפאנל, אך לבסוף רק הם לגמו. 

בנוסף, בצה"ל סבורים כי חיזבאללה ישנה את המבנה שלו. ההנהגה תידרש להיות מחולקת בין כמה דמויות, כאשר כבר עתה יש בלבול בתוך הארגון כיוון שכל רמת המפקדים של הארגון חוסלה. תחילה כל הצמרת שסביב נסראללה חוסלה ועתה גם הוא.

לאחר שנתיים: גיא לרר הודה בטעותו בנוגע לשר בצלאל סמוטריץ' | צפו
דובר צה"ל בערבית שיגר מסר ברור לחיזבאללה: ברשתות יצאו מהכלים | צפו

"אנחנו עובדים בתוכנית סדורה שהוצגה לקבינט ואושרה. זה החל ב-30 ליוני כשחוסל רמטכ"ל חיזבאללה, ואחר כך ב-25 לאוגוסט הייתה תקיפת מנע. אנחנו בתקיפות רחבות של גריעת אמל"ח ויכולות, וגם סיכולים.

הפגיעה במטה המודיעין לפני ימים הפכה את החיזבאללה לעיוור - הוא לא רואה את המטוסים ומתקשה לראות את הפעילות שלנו. אנחנו מחלישים יום אחרי יום את חיזבאללה. יש לנו סל כלים ואנחנו נמשיך להתקדם יום אחרי יום, שעה אחרי שעה", אומרים בצה"ל.

על פי מכון המחקר ׳עלמא׳, בעקבות חיסולו של מזכ״ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, יחידה 910 של חזבאללה מהווה איום ברור ומיידי על אינטרסים ישראלים ויהודים ברחבי העולם. תשתיות היחידה פרוסות ביבשת אמריקה, אירופה, אפריקה ואסיה, ובאפשרותה לנסות לבצע פיגוע נקמה משמעותי בטווח זמן מהיר. לפני כ-32 שנה לאחר חיסולו של מנהיג חזבאללה הקודם, עבאס מסאווי, היא הצליחה.