בעקבות חיסולו הדרמטי של מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה, כתבת חדשות 12 דפנה ליאל הכריעה במלחמת הקרדיטים וקבעה כי "ההחלטה על חיסול נסראללה רשומה על שמו של בנימין נתניהו".

הגיע הזמן לסגור את האירוע: משפט נתניהו הוא חרב על צווארנו | דעה

כך היא אמרה אמש (שבת): "היו זו החלטה בסדר גודל כזה שראש הממשלה נמצא בה לגמרי לבד. פה הבדידות הזאת של המנהיג היא באה לידי ביטוי. כמו שאגב אני חושבת שבשבעה באוקטובר הוא זה שניווט, הוא זה שהוביל ואחריות עליו, גם בהצלחות, האומץ והמשמעות, בסוף - על הכתפיים שלו וזה אירוע שהוא הוביל בו וקיבל בו את ההחלטה".

על דבריו של ראש הממשלה נתניהו לאחר החיסול, אמרה ליאל: "אני ממליצה לשים לב לשורה התחתונה כי היא החשובה מבחינתנו, מבחינה מדינית וביטחונית. הוא אומר: 'אין מקום במזרח התיכון שישיראל לא תגיע אליו' כמסר לאיראן, רוצה לומר 'אם אתם תפעילו את מה שישי לכן נגדנו - אנחנו נגיע למקומות הכי הכי כואבים לאיראן. אל תנסו אותנו'".

בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה, לילה שיתפה את דבריה מהמהדורה וכתבה: "ההחלטה על חיסול נסראללה רשומה על שמו של בנימין נתניהו, גם אם לרבים נוספים מגיע קרדיט. יש אירועים שהוא בסדר גודל של מנהיג מדינה, וכזה הוא גם ה-7.10. אחריות ומנהיגות היא בטוב, וברע".