מחר, בשעה הזו, נתלבט מה ללבוש לארוחת החג, בעודנו תוהים מי יצטרך לשים את סיר הדגים המהביל על הברכיים לאורך כל הנסיעה. ואיתם יבואו הרגשות המעורבים, כי למי יש חשק לחגוג כש-101 החטופים והחטופות עדיין לא שבו לביתם, ומנגד, כל כך הרבה מתושבי הצפון שגם הם עדיין לא שבו הביתה. והאיומים מצפון, מדרום, ממזרח, התמרון הקרקעי בלבנון, המשך הסיפור בעזה, וחוזר חלילה. ובואו לא נשכח את התגובה האיראנית, שעלולה גם היא להגיע עד שתקראו מילים אלה. מאחלת לנו חג שמח, למרות הכל, ושנה שתביא איתה בשורות טובות. הפעם על אמת. עכשיו בואו נדבר קצת על נטפליקס. 

בריחה מהכלא: אהבה במנוסה | Jailbreak: Love on the Run

עוד דוקו מבית סרטי הדוקו הקרינג'יים קמעה של נטפליקס, והפעם על ויקי, סוהרת מאלבמה, שמכל הגברים בעולם בחרה להתאהב דווקא בקייסי, אסיר הממתין למשפטו באשמת רצח. לא פחות. אבל כמו שמיטיבים לומר על אהבה, גם הפעם מוכיחה היא שאין לה גבולות. בטח לא של טעם טוב. 

הסיפור של ויקי וקייסי מלא ברגשות מעורבים, אפרופו. יש בו גם רומנטיקה, כי בכל זאת מדובר באיחוד קדוש. ומצד שני, רמות לא מבוטלות של צמרמורת רעה בעורף נוכח הנפשות הפועלות. כך או כך, הדוקו הנ"ל מעניין למדי. 

ג'נטלמן אמיתי |  A True Gentleman

חיכיתם למשהו קצת יותר קליל, נכון? משהו שכן יכיל סיפור אהבה כזה או אחר, אבל רחוק יותר מאזור החיוג של מה שתיארתי למעלה. אז הכירו את 'ג'נטלמן אמיתי', המגולל את סיפורו של נער ליווי שמגיע לעוד יום בעבודה, ומגלה שהתאהב באחת מלקוחותיו. 

ג'נטלמן אמיתי (צילום: נטפליקס)
ג'נטלמן אמיתי (צילום: נטפליקס)

אני יודעת, הגענו כבר לשנת 2024, וכבר פחות מקובל להציג הלכה למעשה אנשים העובדים בתחום זה. אסתייג ואומר ש־110 הדקות הללו די בנאליות ואפילו נדושות להחריד, כך שאתם לגמרי רשאים לכבות את הראש מול הסרט. אה, וזה סרט טורקי. עם טורקים. בטורקית. תעשו עם זה מה שתרצו.