השחקנית הישראלית, גל גדות, חוגגת את העשור החדש עם מיזם עסקי חדש לגמרי, שוודאי ישלשל לא מעט מצלצלים לכיסה. כוכבת הסרט "וונדר וומן", הודיעה אמש בפוסט באינסטגרם שהיא הולכת להפוך לפרזנטורית החדשה של מותג המים המינרליים "גלאסו סמארטווטר", מבית "קוקה קולה".
גדות בת ה-34, צפויה לקחת את הקמפיין של אחד מחמשת מותגי המים המינרליים הפופלריים ביותר בארה"ב, מלא אחרת מאשר כוכבת "חברים", השחקנית בת ה-50, ג'ניפר אניסטון, שהייתה הפנים של המותג במשך 12 שנים.
"מאוד גאה להכריז על השותפות החדשה שלי עם 'סמארטווטר'", כתבה גדות. "מותג המבוסס על חדשנות שמציע בקבוק שניתן למחזור ב-100 אחוז!".