"זה היה מדהים, מקסים, אתם נראים נפלא ביחד, וואו, אתם אש, אנחנו גאים בכם": ועוד ועוד שפע של מחמאות מצד השופטים שאתמול ב"רוקדים עם כוכבים" היו אמורים לשפוט לשם שינוי, לא את הסלבריטאים הרוקדים, אלא את המאמנים עצמם שהם רקדנים מקצוענים. כל כך הרבה מחמאות היו שם, שלרגע חשבתי שאני נמצאת במועדון ההערצה ההדדית. בשלב מסוים זה הרגיש כמו גלידה שמרוב שאתה אוכל ממנה, נדבקת לך הלשון לחיך ואתה נאלץ לשתות הרבה על מנת להוריד את הדביקות המתקתקה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

זה היה ערב מהנה, כי ריקודים ותלבושות נוצצות ומוזיקה סוחפת וקצבית תמיד עושים לנו את זה, אבל מצד שני, הוא היה גם לגמרי צפוי ולא מפתיע. הרי אף אחד לא העלה בדעתו שהשופטים לא יתנו דוז פואה לכל הביצועים של המנטורים, ולא יצאו מעורם על מנת לפרגן לכולם. לכן לא ראיתי בערב הזה נחיצות גדולה, מלבד ליחצן את המאמנים המקצוענים, שכמוהם אני יכולה לראות בערוצי יוטיוב, והם באים בכל צבעי הקשת וסגנונות הריקוד (להקת ריברדאנס האירית הם הפייבוריטים שלי, או להקות שמקפצות בסגנון חופשי לצלילי הבוגי ווגי).

שופטי רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך)
שופטי רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך)

למעשה זה היה ערב הצדעה למנטורים שהם בהחלט ראויים לו, אך הוא חוטא לרעיון של הפורמט שאמור למקד את אור הזרקורים אך ורק על סלבריטאים שלא באו מתחום הריקוד. בד בבד שהערב הוקדש בעיקר לכישרונם הלא מפוקפק של מאמני הריקוד, התקיימה בכל זאת תחרות ביניהם, כי בסוף הערב הם דורגו לשלושת המקומות הראשונים. 

זוג הרקדנים שזכה במקום הראשון היו חיים ונינה שביצעו פסדובלה "מעבר לסלונים" כהגדרתו של דוד דביר. אני לא מעזה בכלל להביע את דעתי הלא מקצועית, אבל לטעמי האישי והלא מושכל, הם לא היו הזוג שהכי בלט בעיני. הזוג שאותי הכי סחף הם ארטיום וליטל שביצעו "ג'ייב" עוצר נשימה שרק מלצפות בו, השאיר אותי (כשאני מכונסת בתוך שמיכת פוך חמה של חורף), באפיסת כוחות מוחלטת.

ריקוד אחר, בסגנון שקט יותר שאהבתי היה ריקוד הוואלס הוינאי של קארין וסרגיי. בעוד שאר הריקודים הסוערים והדינאמים יוצרים בסוף את הרושם שאם ראית אחד, ראית את כולם, כי ההנפות וההרמות והגלגולים המסחררים על הרחבה חוזרים על עצמם בורסיה כזאת או אחרת, הגיע תורו של הואלס הוינאי האצילי שהוא יוצא דופן ויצר פסטורליה אחרת, בעיקר כשהוא בוצע על ידי רקדנים שנראו כמו סינדרלה והנסיך באותו נשף מפורסם וזה רק מעלה בי תהייה, חיים פרשטיין למי שלא מעודכן ברזומה העשיר של השופטת אנה ארונוב, היה הבסטי והפרטנר הקבוע של  ארנוב לריקוד במרוצת השנים. כך שהזכייה שלו גורמת לי לתהות האם היא הייתה בחירה מקצועית ונקייה משיקולים זרים וקשרי חברות קודמים. אני לא קובעת שום דבר רק מניחה את זה כאן לשיפוטכם.

ועוד נושא למחשבה אם עורכי התוכנית רוצים להפתיע אותנו עם טוויסט בעלילה, נוסף על הטוויסט של ריקוד המנטורים, אולי כדאי שישקלו לתת גם מקום כבוד לשופטים מביני העניין, ושהם יבצעו בעצמם נאמברים משלהם בכל סגנון שיבחרו, ואז נראה מה תהיה החלטת שאר השופטים. במיוחד יהיה מסקרן לשמוע את חוות דעתה של אנה ארונוב על הביצוע של דוד דביר, כי בשולחן השופטים, היא לא חוסכת ממנו פה ושם עקיצות על חוסר נדיבותו כאשר הוא שופט ומבקר את המתמודדים.