ב"קשת 12" שודר אתמול (שלישי) פרק של ספיישל של "רוקדים עם כוכבים" בו המנטורים של התוכנית התחרו זה בה. חיים פרשטיין ונינה סולוביוב נבחרו לרקדנים הזוכים, השניים זכו בחופשות זוגיות בתאילנד. במסגרת התכנית חיים פרשטיין הוא שותפה לריקודים של עדי אשכנזי ונינה סולוביוב, שותפתו של אלכס שטילוב. השופט אלי מזרחי התייחס הבוקר בעמוד האינסטגרם שלו לפרק המיוחד.

"התוכנית אתמול הייתה יוצאת דופן בתעוזה שלה. פעם ראשונה בישראל, שודרו בפריים טיים שובר שיאי רייטינג, ריקודים סלוניים שנרקדו על ידי רקדנים מקצועיים", כתב מזרחי. "מעבר לכך שזה היה מופע יכולות מרהיב ושואו טלוויזיוני משובח, זה נתן לנו, הרקדנים, השופטים, המאמנים, בעלי המועדונים או בעלי הסטודיו לריקודים סלוניים לחלוק קצת את הקסם שאותו אנחנו חיים עם הקהל הרחב". 

"אנחנו מכירים את ההרגשה הנפעמת כאשר אתה צופה במקצה המקצוענים בתחרויות הריקוד וליבך מחסיר פעימה מההתרגשות והחשמל שבאוויר. זר לא יבין זאת. אבל אולי, אחרי התוכנית אתמול, יבינו זאת קצת יותר". 

"אני מוקיר ומעריך את ההפקה הנהדרת הזו שמביאה את אומנות הריקוד לקדמת הבמה", סיכם מזרחי: "את הרקדנים שהם ספורטאים אתלטים מחוננים ואת הסלבס האמיצים ששמים נפשם בכפם ומתאבדים על הרחבה מול מיליוני צופים. כל התחום זוכה לפריחה מחודשת והרווח כולו של כולנו. דקה לפני הלייב חברה, שאפו גדול".