רגע לפני קו הסיום וקבלת ההחלטות הציעו הפסיכולוגים של "אהבה חדשה" לשני גולן לסגור מעגל. ואיך סוגרים מעגל? נפגשים לשיחה עמוקה עם מי ששבר את לבה, ועזב בלי התראה מוקדמת. הפרידה כזכור של מיכאל נימרובסקי משני לפני מספר פרקים, סיימה עבורה את התהליך בתוכנית. איך אישה שבורת לב יכולה להמשיך לפגוש גברים ולבחון מערכות יחסים שונות כשליבה סדוק מגבר אחר? גם אם היא תחליט לתת צ'אנס לזוגיות עם דויד פורטל, השחקן החדש במגרש, ששווה אגב כפליים ממיכאל בכל המובנים וההיבטים, גם אם זה צ'אנס שנועד רק לעיני המצלמות, כדי להוכיח שהיא התגברה על מיכאל, אין סיכוי שהזוגיות הזאת תשרוד לאורך זמן. שני לא נכנסה אליה באופן טהור, וקשר שלא בא ממקום נקי לא יכול להצליח.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הצצה לפרק של "אהבה חדשה", וידאו: רשת 13

הפסיכולוגים של התוכנית השכילו להבין שבלי סגירת מעגל עם מי ששבר את לבה, לא תוכל שני להמשיך הלאה ולקבל החלטה בנוגע לזוגיות הטרייה עם דויד. ולמה לא בעצם, אם זה גם ייספק אחלה רייטינג לתוכנית? כי למרות הזוגיות המבלבלת של מריאנה וסרגיי שהגיעו יחד עד קו הסיום, הזוגיות האמיתית של העונה היא של שני ומיכאל. כל שאר הזוגות נראו כמו שחקני משנה שהוסיפו נפח לעלילה המרכזית. נכון שהייתם שמחים לדעת ששני ומיכאל נשאר יחד? הם היו לגמרי הופכים לפאוור קאפל מסקרן של הביצה.

שני נשנקה לנוכח ההצעה המפתה לפגוש את האקס הטרי, אלא שהמפגש בינה לבין מיכאל הוליד לא מעט שאלות ותהיות, ובלבלות מיותרות לשני שפתחו מחדש את תיבת הפנדורה. מי קבע שנדרשת סגירת מעגל עם אקס? די זה נגמר, למה צריך להבין מה קרה שם? עד כמה שזה כואב, תדפדפו לדף הבא בסיפור, זה לא עבד וזהו.

המפגש בין השניים התחיל רע, אבל למזלה הגדול קיבל תפנית בזכות משפט אחד ששינה את כל התמונה. "תחילה חשבתי שאולי עשיתי טעות והייתי צריך להישאר, ואולי זה לא היה נכון לצאת", אמר מיכאל לשני, שהרגישה איך הדם סופסוף חוזר לזרום בעורקיה הפצועים. "אבל (עכשיו הוא מטיל את הפצצה) כשהתעוררתי בבוקר נשמתי לרווחה".

איך בדיוק שני אמורה להמשיך הלאה אחרי כזה משפט? האקס הטרי שזרק אותה לעיני כל המדינה נשם לרווחה סופסוף כשהיא לא הייתה עוד בחייו. שני שוב נשנקה, אבל לא נתקעה והמשיכה בשאלות. למזלה הגדול הוא ריצה אותה במשפט אחד בו היא נאחזה בכדי שתוכל לפרוש כנפיים ולצאת מהקשר הזה עם ראש מורם. "התחלתי להרגיש אז ברחתי, אני תמיד נוהג ככה. ברגע שאני מתחיל להרגיש אני בורח".

ישששששש, הוא אמר את זה, הוא התחיל להרגיש משהו אז הוא ברח. לא בגלל ששני לא מצאה חן בעיניו, לא בגלל הפערים העצומים ביניהם וחוסר ההתאמה המשוועת, לא בגלל שהוא לא נמשך אליה. רק בגלל שהיו לו רגשות כלפיה הוא נס כל עוד נפשו בו. תגידו, מישהו מאמין לשטויות האלה? בטוח לא אני. אבל שני נאחזה בחצי משפט הזה וזה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה כדי לסגור מעגל.  

שני ממזרתה לא קטנה, ועם חושיה החדים היא גם קלטה שמיכאל חזר לבחורה איתה בילה לפני התוכנית. אותה בחורה שהשאירה אצלו גומייה על הספה. אבל מיכאל הכחיש בתוקף. אלא שכיום הם אכן יחד, לפחות כך נחשף בתוכנית הלילה של הצינור.

מיכאל הציע שיפגשו שהכל ייגמר, "בלי המצלמות וכל השיט הזה", אבל לשני ניתנה הזדמנות להשיב מלחמה. "לא יקרה, אני במקום אחר", קבעה, אתה תישאר עם הפחדים והילדותיות שלך. וכך חשבה שהיא יוצאת עם ידה על העליונה.

חודשים רבים חלפו מאז סיום צילומי העונה של "אהבה חדשה", ובסופ"ש האחרון היא חגגה יום הולדת על גג מלון יוקרתי בתל אביב. כל החברים מהעונה הוזמנו, חוץ ממיכאל.

עכשיו תחליטו אתם: האם שני באמת סגרה מעגל?