דרמה באח הגדול, מעולם באף עונה של הריאלטי , לא הודחו מהבית שלושה דיירים כ"כ משמעותיים ובולטים בעת ובעונה אחת ובפרק אחד. כל אחד מהשלישייה שהודחה אמש, ללא יוצא מן הכלל, יכלו בקלות לתפוס מקום על ספת חמישיית הגמר ולהתמודד על תואר מנצח העונה. 

אז מה קרה שם בעצם? ואיך אופק לוי הדייר המבטיח ביותר של העונה, מצא את עצמו מחוץ למשחק, וכן חשוב שכולם יזכרו שזה רק משחק. ואיך דרור רוקנשטיין, דייר חביב ומשעשע שנכנס בכניסת הדיירים השנייה וכמעט ולא זכה לזמן מסך, הצליח לגבור על השלישייה ולשרוד את ההדחה הכואבת ביותר של העונה. הבית כבר לא יראה אותו דבר אחרי ההדחה אמש, כאילו חתכו בבשר החי ובלב הפועם של הבית והסירו ממנו חתיכה חיונית לתפקוד המערכות. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מה שכן, אולי נתנחם בעובדה שסופסוף נזכה לראות את הקרבה האינטימית לה כ"כ משתוקק שחף וגם אנחנו הצופים, בין שחף לטליה, שנזהרו עד כה לא לפגוע באופק ושרין, שהיוו מכשול לזוגיות שלהם. אולי גם נזכה לראות את הנשיקה הרומנטית הראשונה בבית, תודו שגם אתם משתוקקים לראות איך מיסטר שחף מנשק.

ונחזור להדחה הכואבת, מרינה הייתה דיירת מאד חיובית, מצחיקה ואהובה על בני הנוער המסמסים של התוכנית, אבל היא לא הובילה שום אג'נדה בבית, לא ניהלה רומן ששם אותה בכותרות, ולא נכנסה לעימות עם אף דייר, אלא די מצאה את עצמה משתרכת אחר דיירים אחרים ומתעסקת בעניינם במקום לייצר עניין משלה. אלו כל הסיבות שגרמו למרינה לעלות בגרם המדרגות אמש. מרינה והחיוך הרחב יחסרו בנוף של הבית.

מרינה קוזנצובה, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
מרינה קוזנצובה, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

שרין, שרין, אוי שרין שרין, כמה טעויות שאת עשית בבית אחד, אילו רק היית מנמיכה מעט את הקולניות שלך אבל בעיקר נותנת הזדמנות אמיתית לקשר עם משה קוגמן שאת בעצמך בחרת להכניס לבית בכדי לכבוש את ליבך, ייתכן ולא היית מודחת אמש. גם ייתכן שלא היית מגחיכה את עצמך עם האובססיה שלך לשחף שהפכה לסוג של התעללות בו.הפסדת את מקומך בבית, אבל בעיקר הפסדת אהבה אמיתית עם גבר נאה ורגיש, טוב לב ונעים הליכות. וכמו בצחוק הגורל מצאת את עצמך בחוץ והוא נותר בפנים. כמה משעשעים הם החיים אה? לפעמים עד כאב.

ועל אופק לוי ייאמר 'אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר'. הדייר השלישי שהודח אמש היה ראוי מכולם לשבת בספת הגמר ואף לקטוף את תואר מנצח העונה. הוא הוביל ובלט כבר מתחילת העונה, הוא סיפק את כל מה שנדרש מגיבור ריאלטי, מסיפור הילד המוחרם והפצעים שדיממו בבית עם כל זיכרון שעלה, האכזבה הגדולה מאהבה הלא ממומשת עם טליה, הוא רב והתעמת עם דיירים אחרים, והתייפח בחדר האח הגדול וריגש את כולנו.

אז איך הוא מצא את עצמו מודח אמש מהבית? האג'נדה שלו כילד מוחרם כבר מוצתה מכל הכיוונים במהלך העונה, הרומן הלא ממומש עם טליה, הפך לזיכרון עבר, והטעות המרה של אופק, זה שהוא גרם לכך להיות זיכרון עבר במקום להצית את זה מחדש. אילו רק היה מציג לב שבור הוא היה זוכה לתמיכה ואמפתיה מצד הצופים המסמסים, אבל האגו גבר והוא שידר חוזקה ואדישות כלפי טליה, כאילו מעולם לא חש כלפיה רגשות. מה שהטיל דופי באמינות הרגשות שהיו לו מלכתחילה כלפיה.

שרין, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
שרין, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

החברות שלו עם בר, אחת הדיירות החזקות של העונה, שמקומה בגמר מובטח, הטילה עליו צל גדול, ובפרקים האחרונים הוא נרדם בשמירה, ונשכח מהצופים המסמסים. אופק זאת ההדחה הכי משמעותית שידע הבית מתחילת העונה, עד כה, אבל אין לי ספק ש-15 דקות התהילה של אופק, יוארכו ויש לו פוטנציאל גדול להישאר לנו על המסך ובפרונט כי יש לו המון מה לתת שם.