בימים אלו נערכים ב"קשת 12" לעונה חדשה ושלישית במספר של הריאליטי המצליח "הזמר המסכה". גם השנה פאנל השופטים יכלול את שחר חסון, אופירה אסייג, צדי צרפתי, וסטטיק ובן-אל תבורי. 

בתקופה הקרובה תעלה העונה שלישית לתכנית הכי נצפית בישראל שחוזרת בקרוב לעונה חדשה בקשת 12. 18 מהאנשים המוכרים בישראל מוסווים בתחפושות ענק מושקעות, יתחרו על השואו הבימתי הטוב ביותר.

כזכור, שי גבסו, הפיינליסט האגדי של העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "כוכב נולד", חזר בסערה לחיינו מאחורי מסכת הגורילה ב"הזמר במסיכה" של קשת 12, ומאז מקבל חיבוק עצום בציבור, ואפילו מתקשה לקנות בננות בסופר. הוא הגיע לראיון קצר אצל מעיין אדם בתוכנית החברתית של 103FM, כדי לספר על הימים המטלטלים שלאחר הזכייה בתוכנית הפופולרית אחרי שנים של היעלמות מעין הציבור: "התגובות מפתיעות".

הוא סיפר על התגובות בציבור מאז הזכייה: "זה מדהים, אני לא יכול להגיד שלפני זה ממש ידעתי איך זה הולך להתפוצץ, אני חושב שגם איכשהו עם התוכנית והכל זה נבנה לאיזה רגע של שיא שכל כך הפתיע את הצופים, וכל כך הרבה תגובות יש ברחוב של 'עבדת עלינו'. זה כיף שזו תוכנית שהיא מאוד בפאן שלה, ולעשות כיף ותוך כדי גם מוזיקה. זה מאוד מאוד מפתיע התגובות והחיבוק".