לראשונה לאחר ארבע שנים, התעמתה ססיל פלהוי, גיבורת הסרט "נוכל הטינדר" עם סיימון לבייב. בעימות ששודר הערב (שלישי) בקשת 12, תקפה ססיל את לבייב ואמרה: "שקרן! תהיה גבר ותתייצב בבית המשפט". לבייב מצדו השיב: "היא משקרת, נטפליקס שילמו לה מיליונים, אני אתבע אותה".

כאמור, החלק השני של הסרט "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" של חיים אתגר שודר הערב בקשת 12 ובשיאו נערך עימות סוער בין ססיל פלהוי - אחת מגיבורות הסרט "נוכל הטינדר", קייט קונליין מי שהייתה בת זוגתו במשך שנה וחצי כולל התקופה בה עלה הסרט "נוכל הטינדר" לנטפליקס ושבר שיאי צפייה וסיימון לבייב. אתגר אף דרש מסיימון להתנצל על מעשיו בפני קייט וססיל, שסירב להיענות לבקשתו וטען כי כולם משקרים. לאחר העימות ציינה פלהוי כי לבייב הוא "פסיכופת אמיתי שיכול להסתכל לי בעיניים ולהגיד לי שאני שקרנית".

בשבועות האחרונים בעקבות התחקיר נפתחה חקירת משטרה כנגד לבייב בישראל והוגשו תלונות במשטרה על ידי קונלין ועל ידי איש העסקים שמימן את לבייב , על עבירות של קבלת דבר במרמה, התחזות וזיוף. 

כזכור, בחלק הראשון של הסרט ששודר ביום ראשון, חשפה בת זוגתו לשעבר של "נוכל הטינדר" קייט קונלין. כי גם היא נפלה כקורבן להונאה של לבייב לאחר שביקש ממנה לקחת עבורו הלוואות בסך 400,000 ש"ח והבטיח להחזיר לה במהירות את הכסף. כאשר הבינה שנוצלה, היא באופן מפתיע יצאה להגנתו בכלי התקשורת.

כעת מתברר כי הדיל שלדבריה סיימון הציע לה הוא פשוט – להמשיך להציג כלפי חוץ ובפני כלי התקשורת זוגיות נוצצת כדי לחזק את תדמיתו, ובכך לקבל בחזרה את הכסף שהלוותה לו: "אין לי פה כל כך ברירות. הוא אמר לי: 'את צריכה לשבת איתי בראיונות, ככה השם שלי יתנקה וככה אוכל להחזיר לך את הכסף'. מבחינתו זה הקלף שלו, אני סוג של צעצוע שלו לאותו שנייה. זה היה קשה. מצד אחד את מרגישה שאת אחת מהן, מצד שני כואב לך עליהן, מצד שלישי יש פה בן אדם סופר אימפולסיבי שחייב לי את הכסף. היה לנו הסכם שברגע שאני מקבלת הודעה מעיתונאי זה צריך לעבור דרכו".

במסגרת התחקיר, חשפה קייט את סודו הגדול של בן זוגה לשעבר אשר שקוע בחובות של מאות אלפי ש"ח  ושבשנים האחרונות מימן אותו איש עסקים שנפל גם הוא להונאה שלו  בסכום הגבוה ביותר שדווח עד כה - 4 מיליון ש"ח. בתחקיר ציין  איש העסקים כי "עם המידע שיש לי עליו, הוא יכול למצוא את עצמו בכלא לפחות לחמש שנים. מה שראית בנטפליקס זה רק קצה הקרחון" והציג מסמכים שלא נחשפו עד כה על סיימון לבייב, כולל דרכונים מזויפים בהם השתמש לבייב :"הוא שלח לי את זה כדי להראות שיש לו יכולות". 

איש העסקים הוסיף כי על מנת  להחזיר את כספו הוא הגיע עם לבייב להסכם לפיו הוא ימשיך להציג תדמית של מיליונר לצורך סרט שייעשה עליו ובתמורה, הרווחים מהסרט ומהכנסות נוספות יועברו לאיש העסקים: "הכספים עברו דרכי. קיבלתי גם כספים עבור סרטונים וברכות שהוא עשה. אם קייט עכשיו תפרסם שסיימון לקח ממנה כספים זה רק יוכיח שהסרט של נטפליקס גם כן נכון  ואם הכל נכון - לא יהיה סרט עליו, הוא לא מעניין".

בכדי להבטיח שהסרט אכן יקרום עור וגידים, איש העסקים הוא זה שלמעשה מימן בשנים האחרונות את רוב אורח החיים הראוותני של לבייב הכולל: מגורים בדירות יוקרה, מסעדות, בילוי במועדונים , רכישת כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה ועוד.