סדרת הדוקו-ריאליטי "מתחילים מאפס" שתשודר הערב (שלישי) תציג את סיפורה של משפחת לוי. עופר, אב המשפחה, שירת ביס"מ במשך שנים ולאחרונה אובחן כסובל מפוסט טראומה. כיום הוא בעלים של מכון כושר ומאמן כלבים מוסמך. עופר  היה מבין הראשונים שסיימו קורס אילוף כלבים (כלבנות טיפולית) שניתן לנכי צה"ל ועליו הוא נלחם. 

עופר משתף שבמצבו הוא לא יכול ללכת וללמוד לתואר ראשון או שני, וקבלת תעודת האימון הייתה עבורה רגע מאד מרגש.הוא הפך את הכלב שלו מכלב שמירה לכלב טיפולי, ומספר כמה הכלב חשוב לו ברגעי משבר שהוא עובר ולא חולק עם בני המשפחה. 

מתחילים מאפס היא סדרת דוקו-ריאליטי, המשודרת בערוץ כאן 11, ישבוחנת בעזרת ניסוי חווייתי איך מתמודדים אנשים שנפרדים מכל רכושם למשך שבועיים. המשתתפים נותרים עירומים בבית ריק עם אוכל שהושאר להם בצמצום (שימורים) כאשר הם מצולמים על ידי מספר מצלמות שהותקנו בבית ומצלמה ידנית אחת. 

לאחר 24 שעות מתחילת הניסוי מותר להם להגיע למכולה ולקחת ממנה פריט אחד. במשך כל ימי הניסוי המשתתפים באים פעם ביום ובוחרים לקחת פריט אחד נוסף מהמכולה בה אוחסנו חפציהם. בשבוע הראשון אסור להם לקחת מהמכולה פריט טכנולוגי. למשתתפים מותר לעסוק בעבודה מזדמנת תמורת כסף או פתרון אחר שיאפשר להם להשיג את מה שהם צריכים לקיום.