בלי ששמנו לב, בין שיחת מסדרון בהולה במשרד על הרפורמה המשפטית לשיחה בהולה יותר על מה מזמינים לצהריים, הגיע חג הפורים. כן, החג זה שמחלק אותנו למחנות: אלה שמשקיעים מדי, אלה שלא משקיעים בכלל, וחברי הקבוצה השלישית שמוצאים משהו מתחכם שמצדיק את אותו לבוש כמו בשאר הימים. וכדי להיכנס לאווירה, גם בתקופה המשונה בה אנו שוהים, צבעה ארץ נהדרת את האולפן בגווני חג.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ומכיוון שכולנו הרי יודעים שלא ניתן לערוך את פורים כהלכתו ללא תחפושות, ניצלו בני הזוג נתניהו את הלך הרוח במדינה, ועטו עליהם את גלימות שופטי העליון סלאש צוות ביוטי בתיאום עם שרת ההסברה גלית דיסטל־אטבריאן וחברת הכנסת הדומיננטית למדי טלי גוטליב. במהרה הצטרף גם הג'וקר, הלוא הוא שר המשפטים יריב לוין, והבהיר את מה שכולנו ודאי הנחנו: עליו מוטלת משימת משיכת החוטים. לצמיתות. גם כשזה נוגע לקריאת מגילת אסתר בגרסתה החדשה. ואם כמעט שכחתם את דרמת המספרה שאירעה לשרה, אתמול גם זכינו לשחזור מרשים של תמונת האחרי של הזוג, פלוס רולים בשיער על חשבון הבית. 

הפתעה נפלאה בהחלט שהגיחה לאולפן היא דוד ביטן בגילומו של  אודי כגן, שחזר, איך לא, כדג זהב, שבמקום שלוש משאלות מעניק לצופים מידע ששאר יושבי האולפן לא היו רוצים לחשוף. תרגום סימולטני אם תרצו. חשוב לציין שחשיפת האמת לא הייתה רק כלפי צד אחד – כמה רגעים אחרי פסעו לפריים בצעדים קלים גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתחפושת צ'ה גווארה, בני גנץ בתור בוב מארלי, ואהוד ברק שהטיב לדבר במהירות האור, כנפוליאון, הגרסה הצברית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

סיטואציה אחת שהתרחשה גם בעולם האמיתי וגם ביקום הטלוויזיוני של ארץ נהדרת: השרה מירי רגב הייתה פסל החירות. מה לא קרה באמת אבל היה לגמרי משכנע אתמול בתוכנית? השר בצלאל סמוטריץ' התחפש לקפטן אמריקה, השר יצחק גולדקנופף בחר בתחפושת של איש צוות אוויר, ואילו ח"כ אלמוג כהן הזדהה בתור הטייס שייקח את בני הזוג המלכותי ליעדם ברומא. נפלא. 

עוד משהו מוזר שחלף בקושי מעל ראשינו השבוע ,היה שר התקשורת שלמה קרעי שהפך את טייסי חיל האוויר, חלק משמעותי מהסיבה בגנה אנחנו מקפידים לישון בשקט, לעוד סוג של אופוזיציה. אבל עזבו, לא באנו להתפלמס על פוליטיקה. רק אזכיר שברכת חג הפורים של קרעי הגיעה גם לארץ נהדרת, ובין חיוך לאיחול לא חסך גידופים מאף אחד מהמגזרים שהביעו התנגדות לרפורמה. ככה מתחילים חג. 

טוב, הגענו לקוריוז הקוריוזי ביותר שמדינת ישראל סיפקה לנו בעת האחרונה, הרבה יותר מהמתרחש במליאת הכנסת, שמתחיל להזכיר אירוויזיון של אמירות שנויות במחלוקת. כן, אני מדברת על השר דודי אמסלם ששאל בציוץ בטוויטר מי זה חנן יובל אחרי שהשני סירב להופיע מול הכנסת, הזכיר באותה נשימה את קובי פרץ, והצליח לגרום להם להבטיח שיופיעו יחד. צמד הזמרים התייצבו גם הם אתמול, אחד מול השני, ופצחו בדואט שעשה לי חשק לרוץ לגולדן רינג כשההופעה הזאת באמת תהפוך למציאות. הצעת ייעול: מיקס של צרות טובות ובלבלי אותו. עשוי להפוך ללהיט. 

במסגרת ההרגל המגונה שלי להזכיר נקודות חשובות מההתחלה דווקא בסוף, הנה משהו שנראה לי שאסור לאף אחד מאיתנו לפספס. התוכנית של אתמול החלה בסולו גיטרה של ראש הממשלה על רקע קטעים מהמחאה, כשהוא מלווה את הנגינה בקולו בביצוע השיר 'אין לי ארץ אחרת'. הקאצ', רבותיי, הוא שבמקום השורה הראשונה, שכבר שנים מצליחה לכווץ גם לאדישים ביותר את הלב, נאמר "אין לי אופציה אחרת". נקודה מטרידה במיוחד למחשבה, ודי לחכימא ברמיזא. מי ייתן ונחזור להיות אחד, כי בינינו, גם ככה מחנות זה כל כך לפני הספירה.