הסדרה הקומית של "אפל TV", "טל לאסו", בכיכובם של ג'ייסון סודייקיס, האנה וודינגהם, ג'ונו טמפל, ברט גולדשטיין וברנדן האנט, חוזרת למסך בעונה שלישית. שירי ישועה ("וואלה") שוחחה עם איריס קול ב-103FM על הסדרה שגורמת לצופים להרגיש טוב.
 
"סדרה שהיא כזו 'פיל גוד', כל הדמויות שם כאלה שבא לך לחבק, כאילו ההפך המושלם מ'היורשים'. היא עלתה לעונה שלישית שהתחילה עכשיו, היא עלתה בתקופת הקורונה, שהיינו כל כך זקוקים למשהו מנחם וטוב, עולם שסה"כ הכול מסתדר, לאנשים יש רגישות אחד לשני".


"היא הייתה הצלחה מאוד גדולה. מדובר בסדרה על מאמן פוטבול אמריקאי שלקח עבודה באנגליה לאמן קבוצה, אבל הוא לא לגמרי הבין שבאנגליה הפוטבול זה משחק אחר לגמרי, מה שאנחנו קוראים כדורגל, ושהם לוקחים את זה מאוד ברצינות והוא בא כמו אמריקאי, עם כל הביטויים וההבנה האמריקאית, לתוך עולם שלא מבין אותו". 

"אבל הוא בא עם כזו חיוביות. טד לאסו, כדמות, הוא מעין מודל חדש של גבריות, גבריות מאוד רגשית, מקבלת ומכילה", סיכמה ישועה. "הוא לא דמות חלשה, הוא מאוד חזק, יש לו משהו פנימי שכל הזמן אומר לו 'אל תפרוש', שזה ערך עליון אמריקאי. הוא עובר דברים רגשיים מאוד קשים, הנישואים שלו מתפוררים, דברים קורים, אבל המהות של הסדרה היא שבעצם אם כולנו נהיה חמודים אחד לשני אז הכול יהיה בסדר. זה פתרון מאוד טוב למי שצריך קצת רגיעה נפשית".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm