יובל הייתה עם מאיר במשך שלושה ימים. הם בחרו להיפרד בעיקר כי הוא שומר מסורת והיא לא, אחר כך נכנס ניר והם יחד עד עכשיו. אחרי שיובל חוותה פרידה כואבת היא בחרה בניר ונראה כי היא דיי התאהבה בו מהרגע הראשון.

גם יפה וגם רופא: הרווק של "אהבה חדשה" נתפס כך באמצע משמרת
סיכוי לקאמבק? כוכבת "אהבה חדשה" נתפסה לצד הגבר שנפרדה ממנו

בהצצה לפרק שישודר הערב ניר ויובל מתכוננים לקמפינג והוא שואל: "שנביא שוקולדים". היא משיבה: "אני חושבת שעדיף שאני לא אכניס אוכל לגוף, לא רוצה להרגיש לא נעים בטבע".

"מה? עם קקי", תוהה ניר ויובל משיבה: "לא, אף פעם לא הצלחתי. אני לא מצליחה אף פעם. בטיולים השנתיים היינו עושות מעגלים וזה לא היה עובד". ניר מנסה להקליל את המצב ואומר: "את רוצה שאני אהיה לידך, ואעודד אותך? ברור שזה לא היה עובד, מי עושה את זה עם עוד 6 אנשים במעגל? אני יכול לרוץ על זה שעות, זה הדבר הכי טיפשי ששמעתי בחיים שלי".

בהמשך, יובל מצהירה בפני המצלמה: "הוא גורם לסיטואציה להיות יותר קלה בשבילי. הוא מצחיק אותי, הוא גורם לי להרגיש טוב עם עצמי. הוא באמת נותן תחושה בטוחה, תחושה של 'תפלי עליי, אני תפוס'".

בנוסף, הערב ישודר הטוויסט של העונה, הגבר שיחליף את רועי יטרוף את כל הקלפים ביחסים בין המשתתפים. רועי היה עם לי ים ואתמול, לאחר שלי ים בחרה להיפרד ממנו, רועי החליט שהוא לא מסוגל יותר רגשית להמשיך לחפש אהבה בתכנית. הערב נגלה מי יחליף את מקומו.