"טופולסקי, זה עליך": ועד עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים והעיתונאיות הפיצו הערב (שלישי) לראשונה שילוט חוצות דיגיטלי סמוך לבניין הערוץ ברמת החייל, הקורא ליו"ר "רשת", נדב טופולסקי, להתערב לביטול מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' כמנכ"לית החברה.

בקמפיין הדיגיטלי מזהירה נציגות העובדים כי שמאלוב-ברקוביץ' תהרוס את חדשות 13, ומטילה את האחריות האישית למנוע זאת על טופולסקי - העומד בראש דירקטוריון "רשת" וחבר בוועדת האיתור לבחירת מנכ"ל חברת החדשות.

המחאה נגד המנכ"לית עולה שלב: הריאיון הנדיר של רביב דרוקר אצל המתחרים

השלט שהוצב בכניסה למשרדי רשת 13 (צילום :חדשות 13)

בשש השנים האחרונות מינה והחליף הדירקטוריון, בראשות או בהשתתפות טופולסקי, חמישה מנכ"לים לחברת החדשות - גולן יוכפז, ישראל טוויטו, אבירם אלעד, אור צלקובניק ושמאלוב-ברקוביץ'. כמו כן, מונו גם ארבעה מנכ"לים לחברת "רשת" - יוסי ורשבסקי, אבי בן טל, יורם אלטמן ואמיליאנו קלמזוק. לדבריהם, תקופות הכהונה של ההנהלות הלכו והתקצרו, עד לנקודת השפל במינוי הנוכחי שאינו עומד בתנאי הכשירות.

מנציגות העובדים נמסר: "אנו רואים בטופולסקי אחראי מרכזי למצבה של חברת החדשות, ומצפים להתערבותו המיידית כדי להוביל לביטול המינוי השערורייתי של שמאלוב-ברקוביץ׳. עוד לא מאוחר להודות בטעות ולתקן אותה".