יום שני עבר בעצלתיים, למרות שיומיים לפני עוד נהניתי מיומרות סוף השבוע, לרבות שינה עד מאוחר, היעדר לוח זמנים קפדני מדי, ואכילה מסיבית של מזון שאינו עולה בקנה אחד עם אבות המזון הנחוצים ביותר. כחלק מצו השעה למשוך כמה שיותר שעות בחוסר מעש, צפיתי ב'סופסל' כי זה היה נראה לי די מגניב. לא טעיתי. 

רגע לפני שאנחנו צוללים, גילוי נאות שכולנו כבר מודעים אליו: ז'אנר גיבורי העל הוא ז'אנר מעט נדוש. בדרך כלל מדובר במופע משונה של טייץ שאינו מיועד לרוב לגברים מעל גיל 40 (גם אם הם רוכבי אופניים אגב), בעלילה בדיונית במקרה הטוב ומופרכת במקרה הרע, וכוללים מישהי הזקוקה לעזרה. בדגש על מישהי. אזהרת ספוילר: גם הפעם זו מישהי. 

עם זאת, אומר באופן רשמי שאני לא הולכת להלאות אתכם בעוד סדרת גיבורים קלאסית ובנאלית, כי אז הייתי מותירה את 'סופסל' על מדף התוכניות מבלי לבשר לכם עליה.

אחרי 76 שנה, הגיע הזמן לסיים את סאגת הגיוס | מיכל קדוש
מיכל קדוש: לא ניתן לקיים "שגרה" עד שאחרון החטופים ישוב

במילים אחרות, לפנינו אחלה דרמה מן הזן הבריטי, ואין חולק שתאהבו את המתרחש. גם אם אתם האחרונים לצפות באנשים שניחנו בכוחות מיוחדים. 

במילים פשוטות יותר, בסדרה הנ"ל תפגשו כמה בריטיים רגילים לגמרי לכאורה. ללא התראה מוקדמת, כיאה לסדרות צפויות מאוד, הם יקבלו כוחות מיסטיים ומיוחדים לפחות בכל הנוגע לבריטניה, ויבינו שיש להם משימה נשגבת וגדולה הרבה יותר מהם. 

שישה פרקים זריזים באופן יחסי יעניקו לכם הצצה לעולם שהוא לא ממש דמיוני, שיהפוך בן רגע לכל מה שקראנו בסיפורי הקומיקס בילדות. אם לא קראתם קומיקס תרגישו בנוח, גם ספרים רגילים שהקשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט מקובלים.