בעקבות כתבה בתוכנית "המקור" בהנחייתו של רביב דרוקר ברשת 13, עו"ד הילה יחזקאל, אשר טענה כי ראש לשכת עורכי הדין לשעבר הטריד אותה מינית, הגישה באמצעות עורך דינה אילן בומבך תביעת ענק בסך ארבעה מיליון שקלים. הנתבעים הם אבי חימי, רביב דרוקר, הפקת התוכנית "המקור" ורשת 13.

הביטול עשה לו טוב? רביב דרוקר ממשיך להפציץ ברייטינג

כזכור, בחודש מרץ האחרון, שודר פרק של "המקור" אשר עסק בחימי, זאת כשנה לאחר פרסום של אילה חסון אודות התלונות על עבירות מין, לכאורה, והתערטלות בשיחת זום של ראש הלשכה לשעבר. על פי התחקיר המקורי, חימי כתב מכתב המלצה לשפיטה לעו"ד יחזקאל, שמולה התערטל באותה שיחה ולאחר הפרסומים בתקשורת הודיע על התפטרותו.

חימי התראיין בהרחבה לתוכניתו של דרוקר, סיפר את גרסתו לאירועים והציג התכתבויות וחומרים המעידים, לדבריו, כי מערכת היחסים שלו עם עו"ד יחזקאל הייתה רומנטית, ולכן תלונתה כנגדו היא בגדר תלונת שווא.

אבי חימי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אבי חימי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

אותם ארבעה מיליון שקלים שיחזקאל דורשת במסגרת התביעה מחולקים באופן הבא: מכלל הנתבעים - 1.5 מיליון שקלים בגין הנזקים הכספיים שנגרמו לה, 1.5 מיליון שקלים בגין הנזקים שנגרמו לה בגין פרסומי לשון הרע, פגיעה בפרטיות, שיבוש חמור של הליכי חקירה והשפעה על עדים והטרדתם, מאבי חימי דורשת יחזקאל פיצוי בסך 800 אלף שקלים, על תקיפתה, הטרדתה המינית, פגיעה בכבודה ובחופש הרצון שלה ובפרסומי דיבה שהפיץ עליה, מרביב דרוקר, חברת ההפקה של "המקור" ורשת 13 - דורשת עורכת הדין  פיצוי של 200 אלף שקלים.

רביב דרוקר הגיב על התביעה באופן בלעדי ל"מעריב" ואמר: "לא קיבלתי (את התביעה), אבל מבין שאכן הוגשה תביעה כזאת על התחקיר שעשינו גם נגדי וגם נגד חימי. במקרה של חימי זו תביעה שכנגד, כי הוא תבע אותה קודם וגם את אילה חסון וערוץ 13".